Gjest bubba Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 dette er utrolig trist http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167955
Amalie_85 Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Stakkars mannen som sitter igjen. Men visst det er som det står at vitne så, at hun ikke brukte hjelm syns jeg på en måte at det litt hennes egen feil at hun da døde av ulykken. Kanskje det hadde gått bra visst hun hadde hjelm. Bare litt mørbanka. Eller visst han kjørte fort
Frk.L Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Stakkars mannen som sitter igjen. Men visst det er som det står at vitne så, at hun ikke brukte hjelm syns jeg på en måte at det litt hennes egen feil at hun da døde av ulykken. Kanskje det hadde gått bra visst hun hadde hjelm. Bare litt mørbanka. Eller visst han kjørte fort ← En av de hadde hjelm og en hadde ikke, men begge døde uansett.. Dette var en tragisk ulykke, og hun hadde slettes ikke bare "blitt mørbanka" hvis hun hadde hatt hjelm! Å si at det er hennes egen feil at hun døde er utrolig ufølsomt.
Brudeberta70 Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Helt tragisk... :icon_frown: Jeg ble selv hentet på lørdag, venninna mi lurte meg. Det var ikke denne lørdagen. Rart å tenke på at den samme morgenen, så dør ei annen jente. I sitt eget utdrkiningslag! Huff Tenk på de ti venninnene som satt forventningsfulle og ventet på henne. Så får de den beskjeden. Jeg kan ikke forestille meg det. For akkurat et år siden, skjedde det samme i Bodø. Det er virkelig forferdelig. Jeg sa forøvrig i fra om jeg IKKE vil hentes i motorsykkel! Jeg skal nok i ilden til lørdag!
Brudeberta70 Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 (endret) De vet ikke sikkert hvem som hadde hjelmen på. Vitner har forskjellige versjoner. Endret 7. mai 2007 av Brudeberta70
Amalie_85 Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 En av de hadde hjelm og en hadde ikke, men begge døde uansett.. Dette var en tragisk ulykke, og hun hadde slettes ikke bare "blitt mørbanka" hvis hun hadde hatt hjelm! Å si at det er hennes egen feil at hun døde er utrolig ufølsomt. ← Jeg sa ikke at det er hennes skyld, men på en måte. Altså det at visst man ikke prøver å beskytte seg, syns jeg det er dum dristig. Samme hadde vært om de hadde vært i bil og ikke brukt bilbelte. At det er hennes feil er det jo selvfølgelig ikke. Men å være føre var er ikke ofte så dumt. Hvem vet. Kanskje det hadde reddet henne, selv om det står at begge døde.
Gjest =tentacle= Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 En av de hadde hjelm og en hadde ikke, men begge døde uansett.. Dette var en tragisk ulykke, og hun hadde slettes ikke bare "blitt mørbanka" hvis hun hadde hatt hjelm! Å si at det er hennes egen feil at hun døde er utrolig ufølsomt. ← Beskyttelsesutstyr minsker risikoen for å dø av en ulykke. Hodet er kun en av flere vitale kroppsdeler som kan føre til død ved skade. Sikkert er det i hvertfall at to personer på samme motorsykkel, ikke har et identisk ulykkesforløp. Kanskje døde kvinnen av en hodeskade som kunne vært unngått, kanskje brakk hun i stedet nakken og sluttet å puste, eller fikk revet over hovedpulsåren og døde momentant av det, uavhengig av hodet. Hun tar en ekstra risiko ved å sitte på med motorsykkel uten hjelm. Til og med hjelmbrukere er nokså utsatt på motorsykkel.
shopgirl Skrevet 7. mai 2007 #14 Skrevet 7. mai 2007 Forferdelig trist... Tenker på de som sitter igjen...
mamma_mia Skrevet 7. mai 2007 #15 Skrevet 7. mai 2007 Kjempetrist Må være grusomt for forloveden hennes, familien, vennene og alle som kjenner henne Blir helt satt ut av å lese sånt..
Gjest Piper Skrevet 7. mai 2007 #17 Skrevet 7. mai 2007 Utrolig uansvarlig av føreren, å ikke ha med en ekstra hjelm. Uansett om det var henne eller han som kjørte, så burde sjåføren kjenne reglene såpass godt at han ikke hadde kjørt uten at de begge to bar hjelm. Men uansett så er det ikke sikkert at utfallet ville blitt annerledes, for hjelmen beskytter ikke mot alt.
prinsessa Skrevet 7. mai 2007 #18 Skrevet 7. mai 2007 I københavn var det for noen år siden en brudgom som styrtet med et småfly, husker ikke hvor mange som døde om det var piloten, brudgom og forlover men mener å huske at det var det. Utrulig tragisk. Flyet stytra utenfor en badestrand full av folk så folk sto og så på flyet gikk ned.
Branna Skrevet 7. mai 2007 #19 Skrevet 7. mai 2007 Så grusomt... Får helt vondt inni meg når jeg leser sånt.
Lise_86 Skrevet 7. mai 2007 #20 Skrevet 7. mai 2007 En av de hadde hjelm og en hadde ikke, men begge døde uansett.. Dette var en tragisk ulykke, og hun hadde slettes ikke bare "blitt mørbanka" hvis hun hadde hatt hjelm! Å si at det er hennes egen feil at hun døde er utrolig ufølsomt. ← det å bruke hjelm er påbudt i norge, uansett om man skal kjøre oslo-bergen eller bare 5 meter opp i gata til butikken. det er en gund til at det er ulovelig å kjøre uten, og det er en grund til at det er ulike farts soner. når man sitter på en motorsykkel sier det seg selv at det er uhyre risikabelt. det er så klart ikke hennes syld at hun døde, men det erdumt å ikke beskytte seg selv. det at begge døde selv om en hadde hjem betyr det ikke at hun helt sikkert hadde død om hun hadde hatt på hjelm, det er litt som i bil, selv om alle har på bil belte kan man fortsatt dø på pasasjer siden og ikke føreren. når man kjører motorsykkel blir man delvis skjermet av den som sitter forran å kjører. jeg mener ikke at ulykken ikke er utrolig tragisk, og forferdelig trist med dette, for det er den... bare tenk å sitte igjen som forloveden.... huff får sjelvinger jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå