Flua Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Noen som har prøvd dette produktet? Hva synes dere om det? Sheer Cover
Serene Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Dytter denne opp igjen, da jeg lurer på det samme. Noen må vel ha prøvd den?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Er det ikke det de selger på tvshop? Skeptisk..
California Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Dette er ingrediensene: Mineral Foundations: Active Ingredients: Zinc Oxide (12.00%). Other Ingredients: Boron Nitride, Bisabolol, Aspalathus Linearis Leaf Extract, May Contain (+/-): Bismuth Oxychloride (CI 77163), Titanium Dioxide (CI 77891), Mica, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499) Når jeg ser på den nå gir den egentlig ikke særlig mye informasjon når over halvparten er "may contain". Jeg har sensitiv hud og holder meg unna bismuth, da det er en sjanse for at jeg vil begynne å klø eller få en reaksjon mot det. Nettsiden så jo bra ut, og billig med ca 160kr+ for intropakke (den inneholder et par børster også)! Men bismuth gjør det uaktuelt for meg å prøve...
Serene Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Jeg fant en slikt engelsk klageside, der folk med ulike erfaringer skriver inn disse. Dette var jo genialt, har vi slike sider på norsk? Anyway, tror jeg ligger unna dette produktet. Ser at mange klager egentlig dreier seg om selskapet som solgte det til dem i USA, debitering av kort osv, men mange syntes produktet var dårlig. Æsj, jeg vil ha noe som er akkurat så fantastisk som den TV-shop reklamen mener at Sheer Cover er. Noen som kan anbefale noe? Både dekke og pudder, som sitter løst og ikke gjør at en føler seg eller ser sminket ut, som en maske altså.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Søk på mineralsminke i forumet så finne du flere merker som gir deg Sheer Cover følelsen.
Gjest sheer cover bruker Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Noen som har prøvd dette produktet? Hva synes dere om det? Sheer Cover Jeg har brukt sheer cover i 1måned nå og er kjempe fornøyd med denne. den dekker og ser naturlig ut. Jeg elsker denne og jeg har slitt lenge med å finne noe som passer meg. Så denne er å anbefale fra min side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå