Karmøy Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Noen som vet hva ei lita bunadsølje til barn koster? Har ei lita tulle på 2 som skal ha bunad 17. mai og kunne tenkt meg å kjøpe ei sølje til henne.
Laban75 Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Noen som vet hva ei lita bunadsølje til barn koster? Har ei lita tulle på 2 som skal ha bunad 17. mai og kunne tenkt meg å kjøpe ei sølje til henne. ← Etter et raskt søk på google ser jeg at man får slike søljer i prisklasse 350-500.
Eliza Doalot Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg tror den billigste sølja jeg fant kosta rundt 180-200 kr.
Lavendula Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Du kan få ei fin lita sølje til under 200 kroner, og det er virkelig verdt pengene synes jeg, vi har hatt stor glede av vår! Så fin atte!
Wildy Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 De minste søljene ligger vel rundt 200 kr. Begge mine jenter fikk slike i dåpsgave, og har vært brukt i alle år. Nå begynner jentene å bli såpass store at det ble litt stusselig med bare en liten sølje, så jeg har kjøpt inn større søljer, som passer til de små. De kostet vel 450,- hver , tror jeg, men de er jo adskillig større da.Den minste bruker vi i halsen, den største litt lengre nede på brystet. Og det ble kjempefint! Barnesøljene har man glede av i mange år, det er nok den dåpsgaven her i gården som har vært mest brukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå