Infinity Skrevet 6. mai 2007 #1 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Er det "jogurt" eller "jogert" ? Endret 8. mai 2007 av Infinity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 6. mai 2007 #2 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg sier "joggurt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 6. mai 2007 #3 Del Skrevet 6. mai 2007 Det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 6. mai 2007 #4 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg sier "jågurt". Liker ikke "joggert", som mange sier her. Men noe uttale-politi har vi foreløpig ikke, så jeg skal ikke si at det ene er mer riktig enn det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mai 2007 He he. Nå skal jeg rette på naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. mai 2007 #6 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg sier "joggert" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 6. mai 2007 #7 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Og hva sier naboen? Endret 6. mai 2007 av *Magica* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 6. mai 2007 #8 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvorfor det? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg sier "jågurt". Liker ikke "joggert", som mange sier her. Men noe uttale-politi har vi foreløpig ikke, så jeg skal ikke si at det ene er mer riktig enn det andre. ← Å søren. Det er nemlig joggert naboen sier, og det skjærer meg i ørene... Endret 6. mai 2007 av Infinity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 6. mai 2007 #10 Del Skrevet 6. mai 2007 Hm, ja jeg sier det vel med "å"... Jåggurt, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 6. mai 2007 #11 Del Skrevet 6. mai 2007 Jågurt? Ja. Joggert? Neeeei. Jeg trodde folk bare sa det for moroskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 6. mai 2007 #12 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg sier jåggurt. Av og til jo-gurt. Men du, rett uttalelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg sier jåggurt. Av og til jo-gurt. Men du, rett uttalelse? ← uttale ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest7 Skrevet 7. mai 2007 #14 Del Skrevet 7. mai 2007 Heter det ikke jåggørt da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 7. mai 2007 #15 Del Skrevet 7. mai 2007 Heter det ikke jåggørt da? :klø: ← Jo, hvis du er fra Oslo 3, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2007 #16 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå ble jeg i tvil gitt.. Har prøvd meg fram og jeg tror det blir til en blanding av de to. Det heller mest mot jåggert, uten at e'en er så klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 7. mai 2007 #17 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Her står det rett uttale fra bokmålsordboka. Men jeg akter å fortsette å si joggert. Endret 7. mai 2007 av Værjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. mai 2007 #18 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg sier "jågurt". Liker ikke "joggert", som mange sier her. Men noe uttale-politi har vi foreløpig ikke, så jeg skal ikke si at det ene er mer riktig enn det andre. ← *Jågurt* her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T@nte Sofie Skrevet 7. mai 2007 #19 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har sagt joggert i hele min levetid og det tenker jeg nok å fortsette med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 7. mai 2007 #20 Del Skrevet 7. mai 2007 jåggert her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå