Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger 17. mai-klær. Denne hvite kjolen, pluss at jeg trenger: en jakke (i tilfelle det er kaldt), sko (må de være hvite?), strømpebukse (blank?) og veske (farge?).

Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Kul kjole! Hvor har du kjøpt den?

Skrevet

Den er fra ellos.no

For å besvare noen av spm dine:

Du bør absolutt ha hudfarget strømpebukse og nei, du må ikke ha hvite sko :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Syns også det blir best med hudfarget strømpebukse til denne. Når det gjelder sko syns jeg det kan passe med både lave og høye sko. Men kanskje ikke alt for pynte-pensko. Når det gjelder farger kan du jo bruke hva som helst. Jeg syns ikke nødvendigvis at sko og veske trenger å være i samme farge heller. Syns langt kjede passet fint til denne kjolen også.

Gjest Tweek
Skrevet

Pass på for den kan være gjennomsiktig. Har provd en lignedes kjole på vero moda og den er litt gjennomsiktig.

Skrevet

Jepp, den er fra Ellos. :tommel: De har 50% rabatt på en vare (se rabatt-tråden).

Får passe på og ha hvitt undertøy. :Nikke:

Jeg er ikke så veldig glad i høye sko, så ballerina vil kanskje være fint? :klø: Har et par gull, men vet ikke om det passer til 17. mai... :sjenert:

Noen tips om fine strømpebukser? Kanskje en som er gjennomsiktig med litt glans ville vært pent.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har kjøpt en strømpebukse fra pierre robert. De som selges på kiwi osv. De var myke og behagelige og jeg likte dem faktisk.Det er 20 den og semi-shiny og finnes i tre farger (en sort og 2 hudfargede) Jeg anbefaler dem veldig :)

Skrevet
Får passe på og ha hvitt undertøy. :Nikke:

Hudfarget undertøy er bedre. Hvitt vil synes godt uner en slik kjole.

Skrevet

Men det ser ikke ut som jeg er naken da...?
Skrevet

Neida, så tynn er vel ikke kjolen din? For i såfall bør du vurdere underkjole. Men hvitt undertøy synes veldig godt, mens hudfarget er mer nøytralt. Vil du egentlig at alle kan se om du bruker string eller boxer? ;)

Skrevet

Den har underkjole i seg. :)

Skrevet

:Nikke:

Jeg ville ikke valgt shiny strømpebukse. Det ser ikke bra ut på en sånn dag.

Sko og veske burde ha samme farge, om ikke skoene er hvite som kjolen.

Jeg tror jeg ville valgt brune/beige lette sko sammen med brun/beige veske.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hudfarget undertøy! :tommel:

Det har jeg brukt med sånne klær - men nå har jeg sluttet å kjøpe pene, hvite kjoler fordi de uten unntak er gjennomskitige og jeg må da kjøpe en hel haug med ting jeg kan han under for å skjule den dårlige kvaliteten på klærne.

Ikke hvite sko/hvit veske - og du vet - mange stylister mener man IKKE skal matche sko og veske (selv om jeg gjør det og elsker det selv ;) )

Skrevet
:ler: Burde jeg ha valgt lys rosa eller brun kjole mon tro? :klø:
Skrevet
:ler: Burde jeg ha valgt lys rosa eller brun kjole mon tro? :klø:

Ja!! Alt av flekker synes innmari godt på hvitt, og selvfølgelig problemene rundt valg av undertøy. ;)

Har i det siste sett mange i hvitt der det hvite undertøyet lyser igjennom. Enten har de ikke sjekket seg i et speil med godt lys før de gikk ut, eller så er synlig undertøy på moten. :ler:

Skrevet

Ville bare si at det var en søt kjole :)

Skrevet

synes gull sko og veske er kult til både hvit og brun kjole jeg da:)

kjempefin kjole!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk litt stylingtips her (dama til han Askil Holm). Lønner seg å kikke på kjendisene. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...