Gå til innhold

Turnoff

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min har jobbet mye den siste tiden (jeg VET at det har vært JOBB) og vært lite hjemme. Kun for å sove og spise og så av gårde til jobb igjen.

I dag visste jeg at han skulle komme hjem litt tidligere. Jeg gledet meg til han skulle komme og laget istand mat som vi skulle kose oss med til kvelds, og så ville stemningen liksom være lagt for videre nærhet m.m. ++

Men når han kom hjem så var det ikke jeg som var viktig å komme hjem til, - men FOTBALL på TV !

:sur::tristbla:

Hallo !!!!

Hva er det menn innbiller seg ?

At vi er tidsinnstilte ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg er mann, og likevel forstår jeg deg godt! Det er alt for mye fotball her i verden. Uansett hva som er på TV, så er det bra for samlivet å skru av TV`n sette på noe musikk, krype opp i sofaen med hvert sitt glass vin og prate. PRATE !!!

Og det sier jeg,- selv om vi menn ikke er kjent for å være gode til å prate!

Lykke til videre!

Gjest Gjest
Skrevet

Uff da.. føler med deg. Hadde nok blitt både skuffet og irritert om jeg hadde opplevd det samme... Er han generelt "fotballgal"? Om han er det OG dette var en helt spesiell/ viktig kamp kan jeg forsåvidt forstå han litt, men han burde da også tenke på deg her, uansett!! OG ønske å prioritere deg først...Håper du fortalte han hva du syns om dette, kanskje han tenker seg om neste gang...! Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er mann, og kunne aldri tenke meg å rushe hjem for å se på foppall, er det foppall på tv, pleier jeg å skrue av. Curling derimot..

Det vrenger seg i meg når de kjører reklame på tv om at de som liker fotball har det så mye morsommere, vel, joda, de slipper jo å ergre seg over at det kun er fotball på alle riksdekkende kanaler hele søndagen, de liker jo møkka..

Men herregud så ensformig..

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det DU innbiller deg, at menn er tidsinnstilt? Du forventer at han skal gjøre som du vil til et bestemt tidspunkt!

I dag var det VIF - RBK som de fleste fotballinteresserte ser.

Selvfølgelig er du viktigere, men dere kan gjøre noe når tid som helst. En fotballkamp går på et spesielt tidspunkt. I tillegg var han sannsynligvis fryktelig sliten, og da frister det mer med sofaen enn andre aktiviteter.

Det var synd det ikke gikk som planlagt, men det går nok bedre neste gang. Du kan kanskje avtale med han på forhånd? Da hadde han nok ofret fotballkampen også, evt. blitt enige om at dere tar det dagen etter. Litt fleksible må man kunne være i et forhold, ingen er tidsinnstilte.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva om han hadde gjort det samme akkurat den dagen du skulle se greys anatomy, og det var en skikkelig spennende episode du bare MÅ se?

Skjønner du ble skuffet, men håper ikke du reagerte med sinne. PS fotball varer bare i 90min, man kan jo kose seg litt etterpå ;)

Skrevet

Går det ikke an å ta opp den fotball kampen da? Om det så var Jesus og de tolv dissipler som spillte mot Satan og ildkameratene så for man vel tross alt med seg hvordan det gikk senere....

Caracal.

Gjest Gjest
Skrevet
Går det ikke an å ta opp den fotball kampen da? Om det så var Jesus og de tolv dissipler som spillte mot Satan og ildkameratene så for man vel tross alt med seg hvordan det gikk senere....

Caracal.

Noe sier meg at du har flere kvinnelige venner enn av eget kjønn. Ikke at det er noe galt altså.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva om han hadde gjort det samme akkurat den dagen du skulle se greys anatomy, og det var en skikkelig spennende episode du bare MÅ se?

Skjønner du ble skuffet, men håper ikke du reagerte med sinne. PS fotball varer bare i 90min, man kan jo kose seg litt etterpå ;)

Ekte menn liker øl og fotball.

La ham være i fred, ellers gjør du alt mye verre.

Skrevet

vel - jeg er kvinne, og må bare innrømme at ovennevnte fotballkamp (VIF-RBK) hadde jeg ikke ofra for noe som helst i verden tror jeg.

Og så ble det 3 poeng til Enga. Hurra! :hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet

Interessant tema. Logget ut jeg, for å komme med et synspunkt:

For en måneds tid siden snakket jeg og min kjære om å gjøre ting for hverandre. Jeg spurte henne om hvis hun følte at jeg mistet følelsene mine for henne, hva ville hun gjort for å vekke de tilbake? Hun svarte noe som for meg er veldig typisk fra en dame; "jeg ville laget en god middag, et glass vin, stearinlys etc.". Vel og bra selvfølgelig, men hvem gleder dette mest? Meg eller henne?

Poenget er, om du vil gjøre noe for mannen din, kanskje han hadde satt pris på om du ville sett kampen sammen med han? Tatt vinglasset foran tv'en istedet? Hvis du har et forhåndsbilde av hvordan kvelden skal bli, uten å tenke på hva HAN har i tankene er det jo stor sjanse for at du blir skuffet? Han kommer sliten hjem, tenk på hva HAN kunne tenke seg, ikke bare hva DU vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...