Lilli1979 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er dessverre en av de som tar alle sorger på forskudd... hehe.. Jeg frykter: - sånn klirring på glass så vi må stå på stolen og kysse! Syns det er pinlig og ganske harry.. i tillegg til at skoene mine har 8cm hæler, kjolen er altfor fin til å bli tråkka på og jeg er veldig klumsete så jeg kunne lett tryna. - at folk skal bli dritings! Har ikke noe i mot at folk drikker og morer seg, men er dessverre et par potensielle fyllefanter blant gjestene og jeg takler ikke drita folk. - rosa sanger. Synes det er grusomt! Vil mye heller ha førti korte taler enn de teite sangene. Og det verste er at det ikke går an å nekte folk det uten å virke utakknemmlig... Hva frykter dere?
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg frykter også halvdårlige sanger, og kranglende familiemedlemmer.
MayaM Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Dårlige sanger er også en ting jeg gruer meg til... Men aller mest at folk kjeder seg og går hjem tidlig.
IslandWind Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg frykter hun sier nei og stormer utav kirken og inn i armene på min erkefiende.
rsa Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Jeg frykter sanger i det hele tatt, og at festen ikke tar noe særlig av. Vil ikke at gjestene skal kjede seg.
Kykkelikokos Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Jeg frykter hun sier nei og stormer utav kirken og inn i armene på min erkefiende. ← Hvis du seriøst frykter det, så ville jeg nok revurdert hele ekteskapet.
Kykkelikokos Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Frykter som mange andre her, fæle rosa sanger. Og de kommer nok, for familiene våre vil mye heller lage fæle sanger enn å holde taler. Frykter også at folk skal kjede seg.. Eller at en i nær familie skal bli full (hun har et alkoholproblem).
Gjest Ballerina Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Jeg frykter at folk ikke klarer å beherske seg sånn at det blir krangling... at noen skal bli dritings... egentlig vil jeg ikke ha sanger, men så lenge folk er fornøyd med bryllupet så skal jeg takle noen av dem
Branna Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 Jeg frykter at det blir høljregn og vind i storm styrke (vi skal ha utevielse), at noen skal bli dritings og ødelegge for andre, dårlige sanger og at vigsleren glemmer papirene så vi ikke blir gift
Hobgoblin Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Jeg frykter hun sier nei og stormer utav kirken og inn i armene på min erkefiende. ← Skal han stå utenfor kirken og vente under vielsen?
*Emma* Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 Var litt redd for at det skulle bli dårlig vær. Og tenkte også litt på at dattern min (som er utrolig mammadalt) kom til å "kreve" at jeg bar henne når hun så meg komme opp mot "alteret" - det er liksom den ene gangen jeg ikke har lyst til å være på henne Men det var strålende sol - og snuppa satt pent på armen til mormor til seremonien var ferdig
090607 Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 Vi skal bruke hobbyfotograf og har ikke noen backupløsning om det blir dårlig vær... Dårlig vær og at jeg tryner i kjolen FØR jeg skal i kirken er vel egentlig det jeg tenker på. Har heldigvis ganske greie familieforhold, vi blir 30/50 familie/venner så jeg håper egentlig at folk blir fulle (men ikke bråkete selvsagt) og har det gøy
mamma_mia Skrevet 7. mai 2007 #14 Skrevet 7. mai 2007 * At det skal bli stygt vær (da blir jeg sur.. ), er jo midt på sommeren.. * At noen skal bli fulle * At jeg snubler i kjolen, knekker hælen på skoen eller noe sånt * At gjestene skal kjede seg * At toastmasteren ikke svarer til forventnigene... Nytter ikke å tenke på slikt uansett, får bare håpe på at alt går bra!
IslandWind Skrevet 7. mai 2007 #15 Skrevet 7. mai 2007 Vel ærlig talt så frykter jeg ingenting utenom at damen ikke skal bli fornøyd, jeg blir glad så lenge det blir gjennomført, det å "obsesse" over at alt må være "perfekt" er skrullete, fordi perfeksjon finnes ikke i ren form, man finner altid noe å klage over eller å være misfornøyd over. Min og hennes dag når vi gifter oss er kun våres. Hvis andre gjennom sine handlinger ,bevisst eller ubevisst, prøver å rote det til på ett vis så får de leve med den skammen selv, det skal ikke bli overført til meg på noe vis. Presten kan være full, sangene kan være så pinlig som de bare kan, bruden kan komme naken, bryllupsreisen kan bli kanselert, alt som kan gå galt kan få lov til å gå galt =) det betyr intet så lenge det er meg og hun. Og hvis ikke det blir meg og hun så kommer jeg nok til å dø lykkelig uasnsett, for livet er herlig. Basta =P
Branna Skrevet 8. mai 2007 #16 Skrevet 8. mai 2007 Vel ærlig talt så frykter jeg ingenting utenom at damen ikke skal bli fornøyd, jeg blir glad så lenge det blir gjennomført, det å "obsesse" over at alt må være "perfekt" er skrullete, fordi perfeksjon finnes ikke i ren form, man finner altid noe å klage over eller å være misfornøyd over. Min og hennes dag når vi gifter oss er kun våres. Hvis andre gjennom sine handlinger ,bevisst eller ubevisst, prøver å rote det til på ett vis så får de leve med den skammen selv, det skal ikke bli overført til meg på noe vis. Presten kan være full, sangene kan være så pinlig som de bare kan, bruden kan komme naken, bryllupsreisen kan bli kanselert, alt som kan gå galt kan få lov til å gå galt =) det betyr intet så lenge det er meg og hun. Og hvis ikke det blir meg og hun så kommer jeg nok til å dø lykkelig uasnsett, for livet er herlig. Basta =P ← For en optimistisk innstilling... Men hadde bruden kommet naken ville du vel kanskje ikke synes det var så ille?
FrøkenEnnå Skrevet 8. mai 2007 #17 Skrevet 8. mai 2007 Det eneste jeg frykter er at gjestene skal synes det er kjedelig Ville hatet å ha et bryllup som ble omtalt som en kjedelig fest. Tror ikke dette vil skje,ville vært en stor ripe i partyimagen min Nei jeg satser på at gjestene sørger for god stemning selv!
IslandWind Skrevet 8. mai 2007 #18 Skrevet 8. mai 2007 Måtte vel flekket av meg klærne og for å holde henne med selskap, men tror kansje presten hadde fått litt sjokk =) samt brudens far hadde vel gått til nyinnkjøp av hagle for å lære svigersønn noe om moral =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå