Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et eller annet sted som jeg selvfølgelig ikke husker nå, om en bryter eller kontakt som kan settes mellom vegg og apparater som mangler "av"knapp. Denne brukes altså til å kutte strømmen til for eksempel tv og stereo som ikke kan slås helt av. Noen som forstår min elendige forklaring og kanskje vet hvor jeg kan finne denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iallfall en fordeler med bryter på, men jeg vet ikke om det er det du mener? Den har plass til flere kontakter, og da blir det lett å skru av alle apparatene på en gang.

Skrevet

Nei, det er ikke en slik jeg tenker på, en slik har jeg til dataen slik at data, skriver og høyttalere blir slått av.

Det jeg leste om var noe helt nytt som kunne bestilles over nett, man setter denne mellom vegguttak og apparat og så er det en strømbryter der slik at man kan slå helt av uten å trekke ut kontakten. Jeg fatter ikke at jeg ikke kan komme på hvor jeg leste det...

Gjest Nedfall
Skrevet
Jeg leste et eller annet sted som jeg selvfølgelig ikke husker nå, om en bryter eller kontakt som kan settes mellom vegg og apparater som mangler "av"knapp. Denne brukes altså til å kutte strømmen til for eksempel tv og stereo som ikke kan slås helt av. Noen som forstår min elendige forklaring og kanskje vet hvor jeg kan finne denne?

Jeg husker Gjensidige hadde det produktet du snakker om i sikkerhetsbutikken sin, men jeg ser det ikke der lenger.

Det var, så vidt jeg husker, en dings som man kontrollerte med fjernkontrollen til TV, slo man av TV, så kutten denne boksen strømmen.

Syns det virker veldig bedagelig å bruke fjernkontrollen til alt.. ?

Du oppnår det samme med en strømforgrener som Majka nevner. Legg den på gulvet ved siden av utstyret, så kan du slå av bryteren med foten..

Skrevet

Den jeg leste om gikk ikke på fjernkontroll, nei, man skulle slå av selv.

Får kanskje kjøpe en liten forgrener, jeg syns bare de er så stygge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...