Latee Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg likte de kjempegodt! Definitivt noe jeg kunne ha kjøpt selv
Mediocre Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Ikke helt min stil, så jeg synes ikke de var så fine..
Gjest Elastica Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg synes de så fine ut, men er skeptisk til slike hæler hvis det ikke er laget av tre. Fake ser kjipt ut.
kitekatt Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg likte de ikke så godt, syntes de var alt for høye og det blir for voldsomt for meg...synes vel det ser litt "billig" ut med så høye hæler... men smaken er heldigvis som baken Endret 6. mai 2007 av kitekatt
Gjest Elastica Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Disse var enda finere, syns jeg. Jeg pløyde gjennom alle sidene på Bianco, og var overrasket over hvor mange sko de hadde. Har alle Bianco-forretninger så bra utvalg? I Stavanger er Bianco-butikken skikkelig kjip, syns jeg.
Latee Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Disse var enda finere, syns jeg. Jeg pløyde gjennom alle sidene på Bianco, og var overrasket over hvor mange sko de hadde. Har alle Bianco-forretninger så bra utvalg? I Stavanger er Bianco-butikken skikkelig kjip, syns jeg. ← De var også veldig fine, men likte ikke remmen over ankelen..
Lib Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Den første skoen er ikke helt min smak, men har vært en av bestselgerene til Bianco nå i vår. Sko nr 2 har akkurat kommet til butikkene, og de er overraskende lette å ha på bena !
linky Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Likte ikke skoen så godt, tror heller ikke jeg hadde turt å gå på så høye hæler.
Gjest Luci Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 Jeg likte de ikke så godt, syntes de var alt for høye og det blir for voldsomt for meg...synes vel det ser litt "billig" ut med så høye hæler... men smaken er heldigvis som baken ← Ja, enig i at de kan se litt billige ut, men det kommer veldig ann på antrekket man bruker de til. Me de rette plaggene kan de være riktig så sexy har jeg erfart. Jeg hadde jo litt lyst på de hvite da, men dét hadde sett litt prostituert ut.. Jeg falt pladask for de, men skal innrømme at de er litt slit å gå i lenge om gangen. (Men med holdningen og siluetten de gir meg er det verdt det.)
Wonders Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 hadde kjøpt de om det var skinn, men det ser ikke slik ut nei.
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 Ikke min smak. Syns det er alt for høye og kraftige på en måte.
Titta Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 Jeg likte de ikke noe særlig. Synes de er altfor høye.
Gjest synseren Skrevet 6. mai 2007 #14 Skrevet 6. mai 2007 Synes hælene var aaaltfor høye. Jeg foretrekker sko som er behagelige å ha på føttene.
Merneith Skrevet 6. mai 2007 #15 Skrevet 6. mai 2007 Ikke min smak. Syns det er alt for høye og kraftige på en måte. ← Enig. Man blir fort seende litt billig ut med slike sko.. Men ære være til den som kan gå fint med så høye hæler.
Gjest synseren Skrevet 6. mai 2007 #16 Skrevet 6. mai 2007 Enig. Man blir fort seende litt billig ut med slike sko.. Men ære være til den som kan gå fint med så høye hæler. ← Enig. Beundrer de som orker å gå med slike sko.
Blåklokke Skrevet 7. mai 2007 #17 Skrevet 7. mai 2007 Så heldige dere er som kan gå med slike høyhælte sko ! Jeg blir svimmel og høyderedd bare ved synet av dem, jeg ! Men jeg synes de er kjempefine..
FantasDick Skrevet 7. mai 2007 #18 Skrevet 7. mai 2007 Synes skoene på begge linkene var råtøffe jeg, da! Lurer på om jeg ikke skal se litt nærmere på de på den første linken. Elsker høye sko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå