Gå til innhold

To be the best you can be....

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg snakker selvfølgelig om kroppen min. Og kroppen din.

Er det mange som ser på kroppen sin som den kjære medhjelperen den er, og behandler den deretter?

Ikke mange jeg kjenner gjør det.

De spiser på mækkern hver dag, slanker seg hele tiden, trener ikke/lite, spiser sjelden frukt og grønt, og propper seg med brus og snacks.

Tenk som kroppen lider under dette!

Jeg mener, man har ÈN kropp hele livet. Det er kun opp til en selv hva en gjør utav dens potensiale.

Se på toppidrettsutøvere, der har du top perfomance of the body....

Mener ikke at vi skal alle legge inn seks timers trening hver dag. Det jeg vil er at alle skal begynne å oppføre seg snilt og kjærlig mot kroppen sin, ta bedre vare på den, trene, holde den i fin form, ikke la den forfalle og svekkes...

Spise mat som helbreder kroppen vår, som gir god energi, og som ikke legger seg som tykke leirelag på innsiden av blodårene.

icon_rolleyes.gif

Vi hører alle at man skal trene, spise sunt, avspenne kroppen regelmessig, hvile, osv.osv...

Men går det inn? Neeeh.... Vi har det jo bra vi? Helt til den dagen vi oppdager at yndlingsbuksa ikke passer lenger. Eller kjæresten vår får hjerteinfarkt eller slag.

Det kan skje alle.

Og røyking ikke minst. Det er å røyke kroppen sin inn med giftige stoffer- men hvor ofte har dere ikke hørt det??

Jeg skal ikke si det igjen..........

Tenk litt. Hvordan vil dere at kroppen deres skal tjene dere?

DU BESTEMMER SELV HVORDAN KROPPEN DIN SKAL VÆRE- LAT, FET, SLANK, TYNN, LUBBEN, SPORTY...

DU BESTEMMER HELT SELV!

Og de som nå kommer med unnskyldninger til hvorfor folk kan se ut som de gjør, har ikke skjønt poenget. Det hjelper ingen til å forbedre seg selv ved å finne unnskyldninger-hverken for seg selv eller andre.

Det er sånn- man kan enten finne unnskyldninger eller få god helse. Aldri begge deler.

HA EN FIN VÅR!!! icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...