Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Soveromsputene våre trenger en vask, men lurer på sånn ca. hvor lang tid de trenger på å bli helt tørre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet

Det beste er vel om du har en tørketrommel. Da tar det en time eller to ...

Skrevet

Vi har tørketrommel, men har lest at folk sier at man IKKE bør ha dem i den. Blir ikke putene klumpete da? ikke vet jeg...he he

Gjest bada
Skrevet
Vi har tørketrommel, men har lest at folk sier at man IKKE bør ha dem i den. Blir ikke putene klumpete da? ikke vet jeg...he he

Jeg har tørket dunputer i tørketrommel, og de ble fine og fluffy.

Skrevet

Vet ikke om det er dunputer vi har, står det kanskje på merkelappen?!? skal ned å sjekke etterpå. Tør liksom ikke ta sjansen på å ha dem i tørketrommel når jeg ikke vet helt sikkert om det går an på disse putene...men tar vel en evighet om de skal ligge å tørke på stativet

Gjest bada
Skrevet
...men tar vel en evighet om de skal ligge å tørke på stativet

Ja, og derfor ville jeg vært litt redd for at de surnet før de ble tørre. Jeg har også tørket en pute med kunstfiberfyll i trommel, og det ble mindre vellykket enn med dunputene, da fyllet klumpet seg litt.

Skrevet

Dunputer skal tørketromles etter vask, da blir de luftige. Aller helst skal de tørkes med en tennisball, den gjør at puten blir dunket og ikke får klumper. Dette er det samme man gjør med dunjakker.

Skrevet
Vet ikke om det er dunputer vi har, står det kanskje på merkelappen?!? skal ned å sjekke etterpå.

Sjekk merkelappen ja. Der står det muligens også hvordan du kan vaske dem, og om de kan tørketromles...

Lykke til... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...