Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er vell for kroppen?

ville prøvdt MD formulations eller Skin Ceuticals.Begge innerholder litt zink så du blir ikke fet /får kviser.

Skrevet

Kan jeg spørre om hva MD står for? :ler:

Skrevet
Denne er vell for kroppen?

ville prøvdt MD formulations eller Skin Ceuticals.Begge innerholder litt zink så du blir ikke fet /får kviser.

Ok, jeg har en liten en fra MD formulations så da kjører jeg videre på den bare da. Men er den vannfast til å bruke på stranda da?

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg har forelsket meg totalt i denne solkremen for ansiktet. Den er fra Clarins, og har spf 40. Den er helt flytende, og etterlater ingen fet hinne. Den inneholder ingen mineraloljer, og filtrene er fysiske. Den skal jeg kjøpe, garantert (jeg brukte en prøve da jeg nylig var på ferie) ! :)

Endret av Deception
Skrevet

Jeg fikk ikke opp linken din, så jeg vet ikke hvilken Dermalogica-krem du tenkte på. Men jeg har Solar defense booster, og er foreløpig veldig fornøyd med den. Den kan enten brukes utenpå ansiktskrem og har da solfaktor 30, eller så kan den blandes med ansiktskremen. Da får den solfaktor 10-15.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med MD sin.

Skrevet

Jeg har også planer om å prøve MD sin for ansiktet denne sommeren.. Men akkurat nå forsvant det fine været, så jeg får vente til sola titter fram igjen.

Fikk kviser i ansiktet av vanlig solkrem.

Skrevet

Jeg digger solkremene fra Decleor. Både til kropp og ansikt. Santer på dem for tredje år på rad. Anbefales.

Skrevet

Jeg liker også den fra Clarins.

Det er to ting jeg ikke kjøper på Strawberrynet; maskara og solkrem. Begge er ferskvarer, og SN kan ha gamle varer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...