kitekatt Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Tips? Og bør helst ikke gi med hvite nupper rundt leppene Endret 6. mai 2007 av kitekatt
Gjest Tangerine Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Weleda Everon, men den har bare solfaktor 8 da. (naturlig solfaktor:))
kitekatt Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Weleda Everon, men den har bare solfaktor 8 da. (naturlig solfaktor:)) ← Har hatt den før, men syntes ikke den var så veldig god egentlig. Men kanskje jeg skal gi den en sjanse til...bruker nå Decleor, men var ikke overimponert av den heller..
Gjest Tanita Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Md Formulations sin! Kjempefin og med et hint av peppermynte.
Mischa Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Slenger meg på Piz Buin. Kjøpte den på Ayia Napa fordi jeg var blitt supersolbrent på leppene, de hadde hovnet opp 3 ganger sin normale størrelse, var blitt såre og sprukne og mørkebrune - jeg så helt forferdelig ut og vondt var det også , så Piz Buin reddet meg virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå