Pusekatten Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Hvordan forholde seg til et forhold basert på vennskap med sex? Har en super kjekk, god og snill venn som jeg har møtt over nettet..... vi har et forhold som er mer enn bare venner men ikke kjærester. Vi er glad i hverandre, og nyter stort sett helgene sammen som vanlig kjærestepar med famile og venner. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å stole på han, vet han er veldig opptatt med nettflørting og hadde to dater i påsken da jeg hadde et dødsfall i familien hvor han trakk seg unna meg. Han sliter veldig med følelsene sine etter et brudd for noen år siden. Han sier jeg er den som har klart å bryte skallet på følelselivet hans men at jeg ikke kan forvente kjærlighet...... og trofasthet..... inntil han har ryddet opp i livet sitt. Skulle så gjerne ønske å få noen råd, kanskje like greit å trekke seg unna?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Ja, det er kanskje like greit å trekke seg unna.. Jeg har vært i samme situasjon selv, og vet hvordan det er. Du kan jo enten prøve å snakke med ham, eller bare rett og slett unngå å ta kontakt i en liten periode, være litt avvisende. Da kan det være at han plutselig blir veldig interessert. Lykke til:-)
Gjest =tentacle= Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Han sier jeg er den som har klart å bryte skallet på følelselivet hans men at jeg ikke kan forvente kjærlighet...... og trofasthet..... inntil han har ryddet opp i livet sitt. Skulle så gjerne ønske å få noen råd, kanskje like greit å trekke seg unna? ← Ligg unna. Han har følelser, men sier at du ikke kan forvente kjærlighet eller trofasthet? Hva mener han med følelser da, at han selv har glede av å være sammen med deg? Kjærlighet kommer ikke fordi livet blir ryddig. Og enda mindre trofasthet, er å flørte og ligge rundt en måte å rydde i livet på? En grei regel: En mann som virkelig er interessert i deg, er interessert i å holde på deg, være nær deg, bli bedre og bedre kjent med deg, og ikke risikere å miste deg til noen andre. Og han har kjærlighet å gi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå