solisol Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Har noen en liste over sangene de skal bruke på festen? Vi brenner cd`er selv, og trenger noen tips til spille liste.
Sympatia Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg har laget en liste som trenger å utvides på låter jeg vil høre på min dag... og det er følgende: You're The Inspiration - Chicago Grow old with you- Westlife Unchained melody- (usikker på hvilken versjon ennå) It is you I have loved –Dana Glover Come what may-moulin rouge Your song-moulin rouge Blue moon- Frank Sinatra From this moment on- Shania Twain og Bryan White Dreaming of you-Selena I could fall in love-Selena Let me kiss you-Morrissey (Sangen vår) Dette er bare noen få, problemet er mer at dette er riktig nok rolige sanger jeg elsker, men de er som sagt rolige...så supert om noen kommer med tips om fine låter med mer fart som gir mer feststemning... Den kvelden må folk tåle min og min kjæres musikksmak,hehe....Som heldigvis for andre er allsidig. Endret 6. mai 2007 av Sympatia
Amanlis Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Jeg foreslår "I natt är jag din" med Tomas Ledin. Den er det Litt fart i også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå