Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei...

Lurer veldig nå... Huden i ansiktet er rødflammete... :oops: og det kan se ut som om jeg har fått et utslett av et eller annet slag. Har vært ute på ski i tre timer i dag, så det er ikke noe merkelig i at jeg har følt meg litt varm i kinnene. MEN slik da??? Lurer...kan det vært en type kuldeutslett??? Var ikke spesielt kaldt, men det blåste og snødde tett.

Eller...kan det være at jeg ikke tåler de nye P-pillene jeg startet på i går (Loette)?

Flere muligheter altså. Noen som har noen idéer eller erfaringer? I mellomtiden kan jeg jo fortsette med å eksperimentere meg frem til en mulig make-up-løsning som kanskje kan skjule det meste i morgen...Hmf... :-?

På forhånd takk!

Hilsen en lettere frustrert Idun... :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har man svake kapillærer i ansiktet kan man fort bli rødflammete av vær og vindt. Ofte er også dette røde eller en liten grad av det varig.

For å dekke over det, bruk grønt! Chanel har et fantastisk sett (som jeg ikke husker navnet på) med litt "klissete" farger. Jeg tar bare litt på en svamp og dekker så godt jeg kan, deretter tar jeg make-up krem over. Pass på at du får fordelt det godt utover, men ikke gni for da blir rødheten værre!

Skrevet

Hei Starie...

Takk for svar! Var glad da jeg våknet i dag...det røde var borte! Dermed ble det ikke behov for make-up-prosjektet jeg planla i går... :blunke:

Ble likevel nysgjerrig på Chanel-produktene du fortalte om, så i morgen skal jeg høre om de har dem på parfymeriene i byen. Siden vi er inne på det, har du tips når det gjelder valg av make-up-krem? Synes det er vanskelig å finne en jeg liker. Føler meg fort oversminket og klissete når jeg bruker slike kremer. I tillegg er jeg hele tiden redd for at kremene skal smitte over på klær.

Takk igjen!

Klem fra en mindre frustrert Idun... :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...