nissejenta Skrevet 6. mai 2007 #1 Del Skrevet 6. mai 2007 Har dere fri fra jobb 8.mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 6. mai 2007 #2 Del Skrevet 6. mai 2007 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2007 Ok.. Så er det kanskje ikke vanlig å ha fri på den dagen heller? Sambo og jeg ble plutselig veldig i tvil her....(og ante et lite håp...hehe....)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. mai 2007 #4 Del Skrevet 6. mai 2007 Nei, 8. mai er nok ikke en offentlig fridag. Du må nok vente til 17. før det er noe mer denne måneden. Dessverre er 17. mai også Kristi Himmelfartsdag i år, dermed mister vi en fridag i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. mai 2007 #5 Del Skrevet 6. mai 2007 Nei, hvorfor skulle vi ha fri 8. mai? Greit at krigen tok slutt da, men jeg tror det skal litt mer til for å starte en offentlig fridag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 6. mai 2007 #6 Del Skrevet 6. mai 2007 Dessverre er 17. mai også Kristi Himmelfartsdag i år, dermed mister vi en fridag i år. ← Irriterende det der , men veldig lite å gjøre med da. (Men julaften er på en mandag i år da, så da får vi en lang juleferie.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. mai 2007 #7 Del Skrevet 6. mai 2007 Nei, 8. mai er nok ikke en offentlig fridag. Du må nok vente til 17. før det er noe mer denne måneden. Dessverre er 17. mai også Kristi Himmelfartsdag i år, dermed mister vi en fridag i år. ← Det stemmer ikke. Dersom man har fastlønn på jobb skal man jobbe like mange timer i år som andre år, så man står fritt til å ta en dag når man vil istedetfor å måtte ta fri på himmelspretten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. mai 2007 #8 Del Skrevet 6. mai 2007 (Men julaften er på en mandag i år da, så da får vi en lang juleferie.) ← Det er da noe å glede seg til-hvis jeg får avspasere fra 8-12! Hadde ikke lagt merke til det, men elsker sånne "gratis" langhelger. (No offense til dere som er pålagt å jobbe disse dagene, uten mulighet til ferie/avspasering.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 7. mai 2007 #9 Del Skrevet 7. mai 2007 Har dere fri fra jobb 8.mai? ← Ja, men det er fordi det er fridag på turnusen min. Det er ingen "vanlig" fridag. Nei, 8. mai er nok ikke en offentlig fridag. Du må nok vente til 17. før det er noe mer denne måneden. ← 17. mai skal jeg derimot jobbe... + julekvelden og 1. juledag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå