Gjest Tangerine Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Måtte bare lage et hårfjerningsinnlegg jeg og Hva synes du er den beste måten å fjerne hår 'der nede' på? Hvis man skal fjerne ca. alt. Jeg har bare prøvd shaving, og det blir alltid mislykka, får røde nupper, selv om jeg renser med jojobaolje osv. Men jeg ar hørt at vibratorrens skal hjelpe?? Hva er best hvis man ikke skal shave, går det an å vokse selv??
Nemesis Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg har prøvt å bruke jojobaolje, vibratorrens, kremer og ditt og datt etter at jeg har brukt høvel der til ingen nytte. Eller dette gjelder bkinikanten. Så bkinikanten blir vokset og resten tatt med høvel, så slipper jeg de nuppene Endret 6. mai 2007 av Nemesis
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Vibratorrens hjelper Og selvsagt går det an å bruke voks selv, men det kan være litt vanskelig. Det enkleste er nok å ta det som er "foran" med voks og så barbere det som er mellom bena. Eller så har jeg god erfaring med Veet hårfjerningskrem som skal sitte på i 6 minutter og så skyller/-skraper du det av i dusjen (Da er det viktig med sirkluære bevegelser så du får "løsnet" og fjernet alle hårene).
Gjest Tangerine Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Takk for svar Men hva er best å vokse med da? Kald eller varm voks, og hva heter produktet? Og Frk. Grønn, kan man bruke sånn Veet hårfjerninskrem "der nede"? Og hva heter produktet du mener...?
Nemesis Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Jeg bruker MOOM hårvoks som er varm. Veldig enkel og grei å bruke når en har lest hvordan en skal gjøre det for å få best resultat. Det som er greit med den er at om du har fått voks noen steder du ikke skulle hatt det, så får du det bort med vann.
kitekatt Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg har prøvt å bruke jojobaolje, vibratorrens, kremer og ditt og datt etter at jeg har brukt høvel der til ingen nytte. Eller dette gjelder bkinikanten. Så bkinikanten blir vokset og resten tatt med høvel, så slipper jeg de nuppene ← sliter og med røde nupper, ekstrem kløe hvis jeg shaver, så jeg bruker veet hårfjærningskrem, det hjelper litt. men med voksing...er ikke det veldig vondt og får du ikke nupper osv der da? Hvor lenge varer det? Endret 6. mai 2007 av kitekatt
Nemesis Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Får ikke nupper nei, men kan få to inngrodde hår når det begynner å vokse ut igjen. Men glemmer og peele og sånt, så kanskje jeg hadde sluppet det også om jeg hadde passet bedre på. Det er ikke særlig vondt å ta bikinikanten, men beveger en seg innover så er det ganske vondt, for det virker som om hårene sitter bedre fast der. Det varer ikke 4 uker, men det varer nå lengre enn barbering, og en slipper den kløinga og nupper
kitekatt Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Får ikke nupper nei, men kan få to inngrodde hår når det begynner å vokse ut igjen. Men glemmer og peele og sånt, så kanskje jeg hadde sluppet det også om jeg hadde passet bedre på. Det er ikke særlig vondt å ta bikinikanten, men beveger en seg innover så er det ganske vondt, for det virker som om hårene sitter bedre fast der. Det varer ikke 4 uker, men det varer nå lengre enn barbering, og en slipper den kløinga og nupper ← Okei....har vært litt plaget med at jeg får sånne blå vonde byller etter hårfjærning. små betennelser liksom, en gang ble en faktisk så stor som en klementin og jeg måtte på legevakta og skjære den bort. DET var ille vondt. Fikk feber og alt. Pga barbering, så jeg er livredd sånt Du har ikke hatt erfaring med sånt ifm de hårsekkene? Andre som har hatt dette problemet forresten? Jeg KAN rett og slett ikke barbere, må bruke hårfjærningskrem...
Nemesis Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Nei har aldri opplevd noe sånt med voksing.. Hørtest skummelt ut me de bullene
kitekatt Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 Nei har aldri opplevd noe sånt med voksing.. Hørtest skummelt ut me de bullene ← Ja det er kjempeskummelt! Og de sa på legevakta at de hadde maaange med sånne på sommeren, både i bikinikanten og under armene. Huff!
Nemesis Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Husker sist sommer, da jeg enda ikke hadde funnet frem til voksen, og hadde brukt hårfjerningskrem fra kondomeriet som funket bra. Da jeg skulle hjem til ferien glemte jeg å ta med hårfjerningskremen, og måtte bruke barberhøvel for vi var på stranden hver gang det var varmt nok. Snakk om å ha prikker, og bikinitrusa dekket ikke disse prikkene. Gjett om jeg følte meg uvel hele den sommeren Måtte hele tiden passe på at folk ikke kom for nærme slik at de kunne få øye på prikkene. Så rekner med jeg skal slippe de bekymringene denne sommeren .)
Nemesis Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 Her kan du lese om MOOM : http://www.moom-uk.com/about.htm Jeg kjøpte mitt sett hos en engelsk internettside, husker ikke hva den het, men etter litt googling så ser jeg at MOOM selges på http://www.skinstore.com/store/category.asp?catID=1348
Gjest Tangerine Skrevet 6. mai 2007 #14 Skrevet 6. mai 2007 Å, bare på nettet ja.. :/ Da må jeg finne et annet produkt i butikk, for jeg har ikke visa/mastercard.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mai 2007 #15 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Takk for svar Men hva er best å vokse med da? Kald eller varm voks, og hva heter produktet? Og Frk. Grønn, kan man bruke sånn Veet hårfjerninskrem "der nede"? Og hva heter produktet du mener...? ← "Veet hårfjerningscreme in shower" heter den. Det går helt fint å bruke det der nede, men du må selvsagt være forsiktig med å ikke ta den andre steder enn der du har hår. Får du den på slimhinnene kan det begynne å svi. Dekk de til med papir eller noe Jeg har brukt kaldvoks-strips fra Veet, sånne for ansikt og bikinilinje. Funker flott! Men har litt lyst til å ta en tur på en salong som utfører brasilian eller lignende.. Endret 6. mai 2007 av Frk. Grønn
Gjest Tangerine Skrevet 6. mai 2007 #16 Skrevet 6. mai 2007 Thank you. Da tror jeg jeg skal prøve det...
Cottoncandy Skrevet 6. mai 2007 #17 Skrevet 6. mai 2007 Jeg bruker den blå vibratorrensen fra kondomeriet og den er bare helt super! Noen som har prøvd denne fra kondomeriet? Vurderer den neste gang, om det fungerer like bra som vibratorrensen. Av kaldvoks og varmvoks foretrekker jeg kaldvoks. Men jeg er altfor pinglete til å vokse det området noe ofte
taliee Skrevet 21. mai 2007 #18 Skrevet 21. mai 2007 Jeg bruker den blå vibratorrensen fra kondomeriet og den er bare helt super! Noen som har prøvd denne fra kondomeriet? Vurderer den neste gang, om det fungerer like bra som vibratorrensen. Av kaldvoks og varmvoks foretrekker jeg kaldvoks. Men jeg er altfor pinglete til å vokse det området noe ofte Jeg bruker unirens, hadde vibratorrens før, men de funker vell så å si like bra! Men jeg får uansett nupper da, tror jeg barberer meg feil eller noe, for venninene mine mener det funker supert! Tror pinade jeg skal teste ut voksing jeg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå