Curry Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Hei alle kvins! Jeg tar håra mine med barberskum og høvel. Synes ikke barbermaskin er noe særlig, vokse beina synes jeg heller ikke er noe særlig og den gammeldagse hårfjerningskremen er så kjeeeeeeeeeeedelig. Har noen av dere prøvd noen nye produkter i det siste? Skum e.l. som bare kan påføres ben, armhuler og bikinilinje og så skylles/skrapes vekk i en fei? (Og som holder hårene borte lenger enn barbering?). Eller noe annet vidundermiddel som er raskt og holder de håra borte litt lenger. Bare en liten ønskedrøm fra meg!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Veet har en en hårfjerningskrem som du smører på, lar sitte i ca. 6 minutter og så skyller/skraper du den av. Men den holder vel egentlig ikke noe særlig lenger enn vanlig barbering med høvel. Hvis du vil holde hårene borte lenger må du nok ty til voksing (eventuelt laser eller hva de nå bruker for permanent hårfjerning).. Hvis du synes det er mye styr med barberskum og høvel kan du jo prøve Intuition som har "innebygd" barberskum/-såpe. Jeg liker den veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå