Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har lekt med tanken på å få oss et gammeldags emaljebadekar med føtter når vi pusser opp badet, men nå får vi kanskje muligheten til å kjøpe et gammelt sinkbadekar. Det ser flott ut, men jeg er litt usikker på hvordan det er å bruke det sånn i det daglige. Noen som har sinkekar og kan fortelle litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke så vanlig med sinkbadekar, selv i våre shabby chic tider?

• 2 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Vi har lekt med tanken på å få oss et gammeldags emaljebadekar med føtter når vi pusser opp badet, men nå får vi kanskje muligheten til å kjøpe et gammelt sinkbadekar. Det ser flott ut, men jeg er litt usikker på hvordan det er å bruke det sånn i det daglige. Noen som har sinkekar og kan fortelle litt?
Gjest bellanoche
Skrevet

Jeg har og tenkt tanken på sinkbadekar. De er jo avbildet i "alle" blad for tiden, men jeg føler et lite ubehag med naken kropp mot litt slitt sink. Men kanskje de er lakkert inni? Jeg ønsker et fordi det ser lett ut, lett å flytte på. Skal ha på hytta, der er det ikke innlagt vann.

Jeg finner ingen foer salg,

tar gjerne tips!

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_tove_*
Skrevet

fåes kjøp hos www.tovesantikogbrukt.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...