Pnin Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Vi har lekt med tanken på å få oss et gammeldags emaljebadekar med føtter når vi pusser opp badet, men nå får vi kanskje muligheten til å kjøpe et gammelt sinkbadekar. Det ser flott ut, men jeg er litt usikker på hvordan det er å bruke det sånn i det daglige. Noen som har sinkekar og kan fortelle litt?
Pnin Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2007 Det er kanskje ikke så vanlig med sinkbadekar, selv i våre shabby chic tider?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Vi har lekt med tanken på å få oss et gammeldags emaljebadekar med føtter når vi pusser opp badet, men nå får vi kanskje muligheten til å kjøpe et gammelt sinkbadekar. Det ser flott ut, men jeg er litt usikker på hvordan det er å bruke det sånn i det daglige. Noen som har sinkekar og kan fortelle litt?
Gjest bellanoche Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har og tenkt tanken på sinkbadekar. De er jo avbildet i "alle" blad for tiden, men jeg føler et lite ubehag med naken kropp mot litt slitt sink. Men kanskje de er lakkert inni? Jeg ønsker et fordi det ser lett ut, lett å flytte på. Skal ha på hytta, der er det ikke innlagt vann. Jeg finner ingen foer salg, tar gjerne tips!
Rotemor Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Det ser veldig "hardt ut" å sitte i. Men jeg ble nyskjerrig og googla litt. Ser ut til at det er antikvitet... eksempel: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60516944
Gjest Gjest_tove_* Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 fåes kjøp hos www.tovesantikogbrukt.com Vi har lekt med tanken på å få oss et gammeldags emaljebadekar med føtter når vi pusser opp badet, men nå får vi kanskje muligheten til å kjøpe et gammelt sinkbadekar. Det ser flott ut, men jeg er litt usikker på hvordan det er å bruke det sånn i det daglige. Noen som har sinkekar og kan fortelle litt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå