Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Det er noe som plager meg en del.. Jeg og kjæresten var på fest i helgen, og der var en veninne av han. Under festen så kysset hun han i nakken. Dette er forsåvidt greit for meg, siden hun er veldig flørtete av seg og gjør sånne ting.. Men det som plager meg er ingen reaksjon fra han! Hvorfor han ikke stopper opp og sier "hva er det du gjør?" eller "ikke kyss meg i nakken, jeg har jo kjæreste" osv. Han sier at han skjønner frustrasjonen min, men at han har forskjellig syn på det enn meg, at det er helt greit siden han ikke er ute etter noen andre likevel. Det vet jeg jo selvfølgelig, men jeg synes det er greit å vise kjæresten den respekten å si til andre at slike ting ikke er greit? På en måte tror jeg kanskje at han liker det, kanskje han føler at han får bekreftelse. Men jeg blir ganske lei meg Hadde en gutt, en god venn av meg kysset meg i nakken hadde jeg sagt at det burde han slutte med med EN gang.. Ikke fordi at det er så ille, men fordi det er ikke noe som er akseptabelt for meg når jeg er i forhold med en annen! Jeg er også ganske sikker på at hvis en gutt hadde gjort det på meg, så hadde han blitt forbanna.. Det kan jo være at jeg tar dette ille opp siden noe lignende har skjedd før med en annen jente, ingen reaksjon fra han når hun har gjort diverse ting (ja, heller motsatt egentlig, at han ville bli bedre kjent med henne, snakke med henne på msn istedet for å være sammen med meg osv) men det er lenge siden da.. Er det jeg som overreagerer her?? Godt å få en utblåsning..
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Det er neiggu ikke rart at noen forhold etterhvert blir turbulente, når man henger seg opp i slikt.
Gjest Catwoman Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Det er vel som han sier at dere har forskjellig syn på ting. Jeg ser ikke hva som er galt i det. Hadde en god kamerat av meg kysset meg i nakken hadde jeg nok ikke engang tenkt tanken på at det var noe samboeren min hadde reagert på.... nå kan jeg ikke tenke meg at han hadde gjort det heller. Sånn tenker vel kjæresten din og - han reagerte ikke fordi han ikke tenkte tanken på at det kunne være noe for deg å reagere på.
Gjest TS Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Det er vel som han sier at dere har forskjellig syn på ting. Jeg ser ikke hva som er galt i det. Hadde en god kamerat av meg kysset meg i nakken hadde jeg nok ikke engang tenkt tanken på at det var noe samboeren min hadde reagert på.... nå kan jeg ikke tenke meg at han hadde gjort det heller. Sånn tenker vel kjæresten din og - han reagerte ikke fordi han ikke tenkte tanken på at det kunne være noe for deg å reagere på. ← Det er vel det da. Hvis en guttevenn av meg hadde gjort det, så hadde det vært ekkelt, synes jeg.. Fordi det er ikke naturlig for meg at guttevenner gjør slikt. Men det er vel det for han.
Myrthel Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Siden jeg ikke vet alt rundt dette, er det vanskelig å si noe om din reaksjon. Var det "bare" ei god venninne - ville jeg selv ikke reagert noe, men var det ei han hadde surra og flørta med før - ville jeg nok blitt irritert, ja......
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 jeg synes ikke du overreagerer. Jeg ønsker ikke å bli kysset i nakken av venner eller "venner som ønsker å bli noe mer". Ubehagelig og langt over grensen for min intimsone. Hadde en kvinne kysset min mann i nakken så hadde jeg reagert. Det er ubehagelig. Om denne kvinnen du snakker om har en "historie" med å være fysisk med andres menn så skjønner jeg din irritasjon. Uansett er din kjæresten din du må prate med. Det er han som må gi beskjed. kan jo virke som om han føler seg smigret. Akkurat det synes jeg er et større irritasjonsmoment enn damen som flørter. _Behøver_ han virkelig den bekreftelsen fra andre kvinner når han er i et forhold?
Gjest TS Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 jeg synes ikke du overreagerer. Jeg ønsker ikke å bli kysset i nakken av venner eller "venner som ønsker å bli noe mer". Ubehagelig og langt over grensen for min intimsone. Hadde en kvinne kysset min mann i nakken så hadde jeg reagert. Det er ubehagelig. Om denne kvinnen du snakker om har en "historie" med å være fysisk med andres menn så skjønner jeg din irritasjon. Uansett er din kjæresten din du må prate med. Det er han som må gi beskjed. kan jo virke som om han føler seg smigret. Akkurat det synes jeg er et større irritasjonsmoment enn damen som flørter. _Behøver_ han virkelig den bekreftelsen fra andre kvinner når han er i et forhold? ← Ja, det var akkurat det jeg tenkte også! Det hadde ikke noe å si sånn i utgangspunktet, men jeg føler at han liker å få bekreftelse.. Men hvorfor skal han ha det når han er sammen med meg? Er ikke det nok? et uskyldig kyss i nakken er jo ikke så galt, men det har også skjedd før at når damer prøver seg så er det ikke noe tegn til å stanse dem eller å gi intrykk av at han ikke er interessert.. Det er det som plager meg! Men nå har vi snakket om det, og han sier at han skal si fra neste gang for min skyld. Men det er jo det at det ikke er naturlig for han som det er for meg. Vi er ganske forskjellige, jeg er ganske forskjellig fra hans venner også. De har et litt annet syn på hva som er "akseptabelt" og ikke synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå