Gå til innhold

Noen her som har Restylane eller Perlane i leppene

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Kan dere fortelle om det er veldig vondt og om hvor lenge det egentlig varer? Anbefaler dere det? Noen som bruker det fast/fyller på jevnlig?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg brukte det mye før, men orket ikke mere..ikke trenger jeg det heller egentlig. MEN jeg holdt nå på med det en god stund, og JA, det er vondt, noe så helt sinnsykt. Det er faktisk en av grunnene til at jeg ikke vil mere :( Vondt og dyrt er det.

Det varer fra 3-6 mnd. Alt etter som hvor mye du fyller på.

Endret av Lola83
Gjest Tanita
Skrevet

Jeg trenger det egentlig. Syns jeg da. Får du bedøvelse før de setter det?

Skrevet

Ja, du får samme bedøvelse som tannlegen bruker. Sprøyten settes i tannkjøttet før de stikker sprøytene med restylane inn i leppene, det tar ganske lang tid..og gjør grisevondt.. Hvis du finner ut at du skal gjøre det, så ikke kom og si at jeg ikke advarte deg ;) Dessuten ser det bare dumt ut om du har små lepper og gjør det, konturene ser så merkelige ut da..

Gjest Tanita
Skrevet

Smerte er ikke noe problem for meg, men hvis konturene blir veldig rare så blir det kanskje ikke så fint likevel?

Skrevet
Smerte er ikke noe problem for meg, men hvis konturene blir veldig rare så blir det kanskje ikke så fint likevel?

Nei, personlig så synes jeg det bare ser ut som om man har blitt slått om man har små lepper og gjør det..men prøv.. Vil du ikke ha det lengre er det bare og la det gå ut..

Gjest Tanita
Skrevet

Syns det ser fint ut på før/etter-bildene. :lol: Og på et par venninner, men det er kanskje forskjell på hvem som utfører det?

Skrevet
Syns det ser fint ut på før/etter-bildene. :lol: Og på et par venninner, men det er kanskje forskjell på hvem som utfører det?

Ja, veldig mange som ikke er flinke, så velg med omhu. Si at de skal først ta rundt leppene, som en lip liner, og så fylle på selve leppene..oppe og nede.. Da får du best resultat.

Gjest Gjest
Skrevet

hvor finner man før og etter bilder????

Skrevet
OK. Takk for tips.

Bare hyggelig du :)

Skrevet

Har prøvd en gang. Hadde bedøvelsekrem på først. Var ikke så fryktelig vondt men tårene trillet likevel. Varte noen måneder. Om du ikke er fornøyd kan du evt massere leppene - da går det fortere ut. Det heter seg at det skal vare lengre jo flere ganger du tar det.

Gjest Gjest
Skrevet

men kan man ta i så mye man ønsker?? føler ikke det er noe veldig forskjell på di før og etter bildene man ser...

Skrevet
men kan man ta i så mye man ønsker?? føler ikke det er noe veldig forskjell på di før og etter bildene man ser...

Ja, man kan ta så mye man vil..men de fleste begynner med 1,5 ml.. Jeg tok 2,5 en gang og så ut som Donald i noen mnd. Lol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...