Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å prøve meg på spraytan.. har aldri gjort det så er ute etter å høre litt. Søkte opp et sted her jeg bor hvor du er alene i rommet, det hele tar 20 sekunder og skulle vare i syv dager, og det høres jo veldig bra ut?

Hva er deres erfaringer? Hvor lenge holder det, og blir det stygt på slutten (sprekker det opp og gir skjolder?)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke forsøkt det selv, men har en venninne som gjorde det i fjor. Hun ble litt skjoldete noen steder. Kanskje blir det slik hvis man har noen tørre flekker på huden? Dette var det såkalte dusjsystemet. Alene i et kabinett. En annen venninne forsøkte spraytan i en salong der de "manuelt" sprayer deg. Hun ble kjempefin, men måtte stå lenge med armene rett ut. Hun er en smule sjenert og syns det var fryktelig pinlig å stå der med alle valker og bulker i en stygg papirtruse :sexy: men hun fikk altså et mye bedre resultat.

Mizty

Skrevet

Jeg har tatt spraytan fleere ganger og har blitt fornøyd så og si alle gangene. På meg varer fargen i vel 5 dager så begynner det å bli stygt. da "sprekker" det opp og ser ikke særlig fint ut. Men tar ikke spray tan nå lenger, nå smører jeg meg inn selv med loreal sin selvbruningskrem og det blir like bra som om jeg skulle ha hatt gjort det i salong. Spray tan koster jo, så det blir fryktelig dyrt om man skal gå ofte.

Skrevet

Men husk for all del å skrubb kroppen før du sprayer deg, da setter fargen seg bedre og varer litt lenger. Hør også med forskjellige salonger, prisen varierer. Hun jeg gikk til tok 300 kr, mens andre igjen skulle ha 500 kr...lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...