Kitsune Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Har skikkelig lyst på sånn optisk vannkran på badet. Men der jeg leter på nettet står det ikke pris, eller så koster de over 6000 kr. Er det noen som vet ca hva det koster og hvor man kjøper det i så fall? Tror ikke det er vanlig å ha i hjemmet enda, kanskje mest sånt man har på restauranter og offentlige toalett..
Wildy Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Kran som starter når du putter hendene under. Dvs du slipper å skru på vannet. Mye brukt i der det er strenge krav til hygiene.
Gjest =tentacle= Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Men man må uansett bruke hendene hvis man vil regulere temperaturen på vannet. Det er mange optiske kraner på jobb, og alltid halvlunkent vann Det ville jeg ikke hatt hjemme. Vil ha forskjellig temperatur på håndvask og tannpuss, osv. Endret 5. mai 2007 av =tentacle=
Veronal Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Vi har slike kraner på jobben og det er et utrolig mas hvis du har behov for å la vannet renne en stund - f.eks. hvis du skal skylle av noe. Da må vi feste en klut rundt føleren. Jeg vil overhodet ikke anbefale det til andre steder enn der man skal vaske hender.
Kitsune Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2007 Tenkte å ha den på badet. Bruker ikke kaldt vann til å pusse tenna i. Er det noen som vet om priser?
Buster Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Så for en stund siden noen slike som hadde to innstillinger, en for kaldt og en for en forhåndsinnstilt teperatur. Disse virket veldig greie og smarte i forhold til mange av dem jeg har sett tidligere. Mener den billigste av disse kostet noe slikt som 5500.-. Problemet er jo om strømmen går så sitter du der og får ikke vann heller.....
Endlessly Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Har sett en som både hadde optisk kran og manuell styring, om man skulle fylle vann eller stille temperaturen brukte man den manuelle, men til tannpuss og vasking av hender bruker man den optiske. Husker desverre ikke hvor, eller hvor mye den kostet , men tror ikke det var altfor dyrt. Endret 11. mai 2007 av Endlessly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå