Gjest madelein Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Ja, er sikkert litt teit, men alikevel så føler jeg meg litt sviktet... Jeg og en veninne registrerte hver vår profil på match, og har surfet litt rundt der inne. Vi tok det ikke i utg.pkt så veldig seriøst og liker veldig forskjellige gutter... Men så traff jeg er fyr jeg likte veldig godt, vi sendte først masse meldinger, så msn også har vi truffet hverandre noen ganger. Jeg og veninnne min har hele tiden "fortalt" om hvem vi har hatt kontakt med og latt den andre "bedømme". Så jeg fortalte henne om han og hun sjekket ut profilen hans. Så har de hatt kontakt og prater sammen endel på msn og sånn... OG jeg vet det er teit av meg, men alikevel så plager det meg litt. Synes ikke det er noe morro, jeg ville jo aldri funnet på å ta kontakt med noen av de karene jeg vet hun prater med der inne... Men så føler jeg ikke at jeg kan be henne kutte ut heller da, men kjenner jeg blir litt såret/skuffet over det... Er det bare jeg som er teit??
Rosalie Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Ja, du er teit. Så lenge du og han fyren ikke er kjærester, må han og venninna du få gjøre just hva de ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Skjønner deg godt, jeg. Sånt er dårlig gjort. Jeg hadde gjort akkurat det samme mot henne, tatt kontakt med en av de hun prater med der inne.
MissJenny Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 synes ikke noen av de svarene her var spesielt gode jeg.. litt enig med begge ti alikevel.. så lenge dere ikke er kjærester så kan han ta kontakt med hvem han vil, til og med venninna di. men som venninne burde hun holde seg litt unna, siden d finnes flere tusen gutter på slike nettdate-greie så kan hun finne noen andre. Skjønner du er litt skuffa, men prøv alikevel å overse det, det kan være han som har tatt kontakt med henne. Glem hele fyre, finn en ny og hold d hemmelig inntil videre
aline Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 skjønner deg godt jeg, har du hatt kontakt med ham, møtt ham og liker ham, så burde en god venninde holde seg unna, det er ihvertfall slik min verden er. Finner jeg en mann interessant, som en venninde av meg er eller har vært interessert i, så går jeg rett og slett en annen vei, og regner med at mine venninder ville gjort akkurat det samme. ville nok ikke tatt det kjempetungt, men kanskje gitt en liten komentar til venninden om at du faktisk likte ham..
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Når jeg surrer rundt på nett og blir kjent med diverse menn så hender det at jeg snakker om vedkommende til venninner. Vi har en gylden regel om at dersom noen har noe på gang så holder vi andre oss unna. Helt greit den der.
Grønt blad Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 synes ikke noen av de svarene her var spesielt gode jeg.. litt enig med begge ti alikevel.. så lenge dere ikke er kjærester så kan han ta kontakt med hvem han vil, til og med venninna di. men som venninne burde hun holde seg litt unna, siden d finnes flere tusen gutter på slike nettdate-greie så kan hun finne noen andre. Skjønner du er litt skuffa, men prøv alikevel å overse det, det kan være han som har tatt kontakt med henne. Glem hele fyre, finn en ny og hold d hemmelig inntil videre ← Enig. Venninneflokken min har en uskreven regel om at de andre holder seg litt unna hvis det er ei som kommer i kontakt/flørter med o.l. en fyr...
T@nte Sofie Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Hvis det var slik at hun viste interesse for han etter at han hadde truffet deg, så syns jeg venninnen din er en tanke smålig.
Gjest madelein Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Ja, hun gikk inn å så på profilen hans etter at jeg fortalte om han (vi pleier å gjøre det, bare for å høre andres mening...) Men så hadde hun lagt han til som interessant også hadde de også begynt å prate sammen... Og jeg synes det er litt dårlig gjort, det er jo karer jeg vet hun har pratet med og syntes er interessante som jeg har vært inne å sett på og som så har kontaktet meg. Men de har jeg jo bare avvist. Han vet jo ikke at vi er veninnner, og vi er ikke eksklusive på noen som helst måte (jeg prater fortsatt med andre på nett jeg og, selv om jeg treffer han..) så han kan jeg nesten "ta". Men synes det er dårlig gjort faktisk*!
aline Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 det synes jeg er dårlig av henne ja, men hun viser deg jo også med dette at hennes dater er fritt villt for deg og at dersom noen av de hun har vært i/er i prat med kontakter deg, så trenger du ikke ta hensyn til at hun er i kontakt med dem. Ikke for å ta hevn og ikke for å ta igjen,men rett og slett fordi hun viser deg klart og tydelig at det er helt ok fra hennes side. ville uansett sagt ifra til henne jeg ikke syntes det var så ålreit.
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Om han velger henne og synes at hun er mer interessant så er han ikke noe for deg uansett! Ville ikke ha hatt han da.. Men jeg er enig i at det var dumt av din venninne og gjøre noe slikt. Men han velger jo selv hvem han vil flørte med, og velger han henne så synd for han. Er jo han som har gått glipp av noe bra da og ikke du!
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 Om han velger henne og synes at hun er mer interessant så er han ikke noe for deg uansett! Ville ikke ha hatt han da.. Men jeg er enig i at det var dumt av din venninne og gjøre noe slikt. Men han velger jo selv hvem han vil flørte med, og velger han henne så synd for han. Er jo han som har gått glipp av noe bra da og ikke du! ← Hvor har du det fra? Han som kan velge og vrake d a
Gjest vimselot Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 Har så vidt tittet inn på et sjekkeforum, men visste ikke hva jeg skulle skrive der til de som viste interesse for meg. Men viser seg at jeg og en venninne har møtt (mailet hun da bare mens jeg gikk lenger) samme mann gjennom et forum som ikke er et sjekkested. Jeg ble ikke sint på henne, vi ble litt sjokkerte begge to fordi verden er så liten, og det ble ikke noe mellom meg og han, men at han sjekker flere damer på nett, er jeg nesten sikker på. Hun kunne ikke møte han pga. at hun bodde litt langt unna men han hadde invitert henne. Jeg hadde heller ikke planlagt sex med han, men det skjedde noen ganger og vi bodde tilfeldigvis i samme by. Det er heldigvis lenge siden. Fikk så mange rare tilbud da jeg registrerte meg på et sjekkested på nett at jeg aldri var der mer enn to ganger. Det var ikke der jeg kom i kontakt med han, men gjennom en felles interesse som jeg også deler med venninna mi. Tror ikke jeg ville hevdet rett til en mann jeg aldri har møtt, kun via nettet, overfor en venninne men jeg har ikke erfaringsgrunnlag til å si så mye om det.
Gjest madelein Skrevet 7. mai 2007 #14 Skrevet 7. mai 2007 Men nå har jeg truffet han da, flere ganger... Og sms og prater på telefonen hver dag. Det som irriterer meg er at hun har ikke møtt han tilfeldig på nett, men jeg fortalte at jeg hadde truffet han. Så går hun inn å ser på profilen hans og så tar hun kontakt med han. Er det jeg synes er dårlig gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå