Kipa Skrevet 5. mars 2003 #1 Skrevet 5. mars 2003 jeg ser at det er en ny blå bølgealle dere som har testet to blå i den senere tiden, og LYKKE til!! så får man bare krysse fingre for at det smitter...
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #2 Skrevet 5. mars 2003 Jeg ser det.. og jeg har ikke tenkt å kaste meg på denne bølgen heller
fruenge Skrevet 5. mars 2003 #3 Skrevet 5. mars 2003 det er jo ikke sånn at man kaster seg på bølgen, da har du misforstått, man ligger seg til det. Takk for lykkeønskninger.
Kipa Skrevet 5. mars 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2003 Jeg ser det.. og jeg har ikke tenkt å kaste meg på denne bølgen heller - hva er det for et fjollete svar da!!! :evil: Unødvendig spør du meg, gled deg heller på dem sine vegne , de som har fått to blå.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #5 Skrevet 6. mars 2003 *strekker armen høyt opp i været og vinker* Her er jeg og jeg er med på bølgen! Noen flere!? :hoppe: :hoppe: :hoppe: Klem fra Magnhild med knert i magen!
ny dag Skrevet 6. mars 2003 #6 Skrevet 6. mars 2003 HÅPER JEG KAN HIVE MEG PÅ BØLGEN SNART.. ELLER AT VI KAN LIGGE OSS TIL DEN SOM FRUENGE SOM GODT SIER DET GRATTIS TIL ALLE SOM HAR LYKKES!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå