Skilpadde Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er passe lei av å shave nå, og har kommet til at jeg vil skaffe meg en epilator. Men en epilator er dyre greier, og jeg vil ikke kaste bort penger på en dårlig en. Derfor lurer jeg, hvilke anbefaler dere? Helst så billig som mulig. Og en veninne fortalte at epilatore ikke tar alt håret, og at en må shave etterpå. Er dette sant?
Mediocre Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har en Braun Silk-Epil eller noe i den duren. Kostet 800 på elprice mener jeg å huske. Den funker fint for min del Men om man barberer etterpå, virker ikke det litt mot sin hensikt? Jeg har ikke peiling, men aldri gjort det for jeg har tenkt at det ødelegger...
Gjest Alou Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg har også en fra Braun, men har aldri fått det helt til. For det første er det vondt, og for det andre tar det utrolig lang tid å få bort alt. Endret 5. mai 2007 av Alou
Aurela Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Mine legger er nå fine og epilerte=) Har noen få små hår som er igjen, bare fordi de ikke var lange nok sist regner jeg med. Det er deilig!! Kanskje veninnen din ikke hadde riktige innstillinger? Uansett, jeg er glad i min, det gjør litt vondt, men sparer jo pengene på voks og slik (fikk den i gave, så det er en vinn-vinn situasjon)!
Gjest Alou Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Hvilke av de du kan sette på bruker du? Hvis det der det på din da...
Aurela Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Hvilke av de du kan sette på bruker du? Hvis det der det på din da... ← Hva mener du?
Skilpadde Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2007 Men om den ikke tar de minste hårene, så vil jo leggene være stikkete uansett!
Aurela Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Da er det bare å vente til hårene er lange nok.. Alle hårene vokser vel ut(?).. Je-je, jeg syntes det er bedre uansett med noen små hår som ikke syntes, som man kan ta etter behov enn lange hår som må tas hele tiden.. Smak og behag
aline Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 husker ikke hva type jeg har, men lurer på om det er en braun det og. Er veldig fornøyd med epilator og har aldri trengt å barbere over etterpå, den tar kanskje ikke med absolutt alle miniatyrhår, men de som er igjen, er så små og tynne at de verken stikker eller synes uten å måtte heeeeelt kloss innpå. Nå plages ikke jeg av mørke, stive hår heller, så det kan kanskje være større problem dersom man i utgangspunktet har stive og synlige hår? Ikke synes jeg det tar lang tid heller, jo oftere jeg bruker den, jo fortere går det og jo mindre ubehag gir det. Synes ikke det kan kalles vondt, og nå sist var det ikke i nærheten av ubehagelig engang.
Lille meg :) Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 For de som er litt usikre på om epilator er tingen for dem har jeg sett Philips har reklamert om at man kan få pengene tilbake om man ikke er fornøyd. Dette er for epilatoren som heter "Philips Satinelle Ice Epilator" (har ikke prøvd den selv,så vet ikke hvordan den er...)
dront Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har en fra Braun, og er egentlig fornøyd. Synes kanskje noen hår knekker framfor å røskes ut, noe som medfører litt rask utvekst.. Og for min del får jeg ikke perfekt resultat med en gang - men om man epilerer litt oftere i begynnelsen, tror jeg det blir bra Problemet mitt er at jeg synes det tar litt lang tid, og at jeg dermed utsetter neste epilering til hårene er for lange og må shaves bort... Men nå som våren og sommeren er her får jeg motivasjon til å være flinkere...
Aurela Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 Synes kanskje noen hår knekker framfor å røskes ut, noe som medfører litt rask utvekst.. ← Hvis hårene knekker kan du bytte på innstillingen. Min (tror det er Braun) har et hjul på den ene siden hvor man kan flytte hjulet fra + til -. Husker ikke hva som var hva, men tror kanskje - var for hår som ofte tas med epilator og knekker om man bruker + funksjonen.. Eller noe=P
Skilpadde Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har kjøpt meg epilator nå, men synes ikke den tar så godt som jeg hadde håpet. Jeg får glattere legger, men langt ifra glatte. De må være ganske lange for at den skal ta hårene, jeg har "spart" i en uke nå... Fremdeles tar den ikke alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå