Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å få oss badekar. Det kan ikke være lenger enn 170 cm langt. Vi vil helst ikke ha noe som må mures inn. Pris maks 15000. Har sett en del rundt på sider, men finner liksom så lite relevant. Jeg som trodde jeg bare kunne velge og vrake ;)

Noen tips til hvor jeg bør se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 000 kr for et badekar??? Skal du ha boblebadekar, eller?? Vi kjøpte et veldig fint Ifö-kar for nesten 3000 kr inkl. frontpanel. Har så lite bad at endepaneler ikke var nødvendig. Dette var et tilbud på Bademiljø, men de karene jeg har sett på før vi kjøpte kostet fra 4-6000 kr. 160 cm langt kar er faktisk standard, og det har vi.

Og siden badet er så lite, valgte vi en dusjvegg (600 kr, supertilbud, heldig med det!) i stedet for dusjforheng. Det "stjeler" mye av rommet når det er så lite. Det er i allefall IKKE nødvendig å kjøpe dusjvegg for 6000 kr, det har jeg funnet ut.

Skrevet

Ja, du bør rive av "Ingen reklame, takk"-klistremerket og følge med når de har tilbud rundt omkring. Med litt tålmodighet så dumper et godt tilbud nedi postkassen:)

Skrevet

Gustavsberg har mange frittstående i den lengden. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å legge ut link nå. Men, jeg googlet badekar 1700 og da kom det opp mange alternativ, også fra andre sider naturligvis.

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe fra www.kvik.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...