Titta Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Vi leverte inn en xbox 360 på elkjøp for 4 uker siden. 6 mnd. etter at vi kjøpte den sluttet den å fungere (skjedde ingenting når vi puttet spill inn i den, med andre ord helt ubrukelig) Var innom Elkjøp idag (for 2. gang) og spurte hvordan det lå ann. Samme status "Venter på svar" som for halvannen uke siden. Noe mer viste han ikke. Spør han videre om hvor lang tid vi må forvente at det tar men det kan han ikke svare på. Noe utlånsprodukt får vi heller ikke fordi xbok ikke er noe en trenger - slik som mobil og pc. Egentlig ingen krise for min del, jeg brukte den ikke uansett. Men blir litt lei og oppgitt i og med at de ikke vet noe som helst. Og kjipt å kjøpe noe som så kort etterpå slutter å fungere. Noen som har erfaring med slikt? Evt. som vet hvor lenge vi må akseptere å vente på tilbakemelding/nytt produkt/fikset produkt tilbake?
-hild Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 oi, det var lang tid! Vi har også reklamert på xbox, men har kontakta produsenten, fått levert pakke for å sende'n i på døra, og en ukes tid senere kom den i retur igjen.. Kjappere enn elkjøp, i allefall!!
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Du burde alltid ta kontakt med xbox selv ettersom de kommer hjem til deg og henter den i tillegg levere de den til deg i løpet av fjorten dager, maks en måned.. At elkjøp venter på svar syntes jeg er litt rart for de bare ringer inn også kommer de og henter den..
Titta Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 Oki. Takk for svar! Tenkte det var mest naturlig å kontakte elkjøp i og med at det er de vi kjøpte varen fra, og de sa ikke noe om at vi burde ta kontakt med produsenten selv. Vi får vel bare vente og se hva som skjer da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå