Gå til innhold

Hvilket blandebatteri? Og kum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg se etter når det gjelder blandebatteri og kjøkkenkum? Buet/skrå? Hvor mange kummer? Dusj i tillegg til vanlig spring, er det smart eller blir det ikke brukt?

Thanks

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har oppvaskmaskin, så trenger du kanskje ikke to kummer. Men det er veldig greit å ha avrennings-plate ved siden av. Men det kan også være praktisk med en 1/2 kum ekstra.

Vi har hatt armatur med utrekkbar slange og "dusj" i flere år og jeg vil ikke ha noe annet. Veldig greit når man skal fylle opp bøtter, skylle av vasken osv.

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe sånn løs avrenningsplate med "tut", så slipper jeg å ha den stående framme hele tiden. Skal ha sånn 1,5 kum

Skal ha damixa merkur med sidedusj på kjøkkenet.

Gjest Jytte
Skrevet
Om du har oppvaskmaskin, så trenger du kanskje ikke to kummer. Men det er veldig greit å ha avrennings-plate ved siden av. Men det kan også være praktisk med en 1/2 kum ekstra.

Vi har hatt armatur med utrekkbar slange og "dusj" i flere år og jeg vil ikke ha noe annet. Veldig greit når man skal fylle opp bøtter, skylle av vasken osv.

Enig med Lea .. ville ikke vært foruten den utrekkbare slangen. Den er genial når man skal fylle i kaffetrakter, gryter, ol...

Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! Da skal jeg se om ikke vi finner en med trekk-ut-dusj :)

Blir nok en kum med avrenningsplate ved siden av.

Skrevet

Kom plutselig på at vi ikke har dusj på kjøkkenet nå. Hadde det før, men da vi byttet armatur kjøpte vi en med slange, men ikke dusj. Den vi hadde brukte jeg aldri, så jeg savner den ikke. Men slangen brukes daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...