mamma_mia Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Eller er dere fornøyde? Kunne tenke meg et eget forum for psykisk helse/vanskelige følelser..
Gjest Bellatrix Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Nei, jeg kan ikke komme på noe jeg savner.
miow Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Savner et eget musikkforum. ← Enig. Kulturforumet blir for stort.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Savner et eget samferdselsforum. (Et forum som hadde vært en selvfølge på hvilket som helst forum beregnet for menn). Her kunne vi diskutert alt som har med bil og motor og gjøre. Og også kollektivtrafikk, sykling, båt, sertifikat osv.
Gjest Frk Åberg Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Kunne kanskje tenke meg et hobbyforum. Syns hobbyinnleggene drukner litt i alle innlegg om oppussing og hage. På én måte liker jeg ikke så godt smale forum. Samtidig så kan kanskje spesielle forum oppfordre folk til å legge ut mer tråder om temaet. Endret 5. mai 2007 av Frk Åberg
Gjest Alou Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Faktisk kommer jeg ikke på noe nytt jeg kunne tenke meg. Veldig bra forum her inne, selv om det er over halvparten jeg nesten aldri er innom.
Meaty Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 Fotballforum! Det "sport og fritid"-forumet som ligger under Kosthold og trening er bare en vits. Det bør være et fotball/ sportsforum for oss som liker å bare se på sport, ikke nødvendigvis utøve det selv... En trenger vel ikke være mann for å ønske seg noe sånt?
MellonCollie Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Fotballforum! Det "sport og fritid"-forumet som ligger under Kosthold og trening er bare en vits. Det bør være et fotball/ sportsforum for oss som liker å bare se på sport, ikke nødvendigvis utøve det selv... En trenger vel ikke være mann for å ønske seg noe sånt? ← Helt enig med Meaty! Ja til fotballforum
fuerza Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 nei, mener de fleste temaer er dekket. Og jeg likte ikke at tv/film-forumet ble splittet fra kulturformuet. Ser ikke poenget med det.
Lurvina Skrevet 8. mai 2007 #14 Skrevet 8. mai 2007 Et bilforum kanskje? Kan kalle den for "Broom Broom"-forumet, slik at man kan diskutere alt som har motor og går framover.
miow Skrevet 8. mai 2007 #15 Skrevet 8. mai 2007 Kan kalle den for "Broom Broom"-forumet, slik at man kan diskutere alt som har motor og går framover. ← Haha, så utrolig damete
Merneith Skrevet 8. mai 2007 #16 Skrevet 8. mai 2007 (endret) nei, mener de fleste temaer er dekket. Og jeg likte ikke at tv/film-forumet ble splittet fra kulturformuet. Ser ikke poenget med det. ← Enig i alt. Ørten underkategorier fører vel ikke nødvendigvis til flere svar. Jeg feks, går aldri innom Tv/film-forumet, men det hendte at jeg svarte på slike innlegg når jeg allerede var på Kultur-forumet. Ellers er jeg veldig glad for at KG ikke har Psykisk helse-forum. Skal man ha et slikt forum, så trenger man moderatorer som alltid følger med og VET mer enn dagens moderatorer gjør. Dagens Kropp/helse-forum er ille nok. Man trenger tydeligvis bare å inneha en internettforbinnelse for å gi råd om medisiner nå til dags... Endret 8. mai 2007 av Merneith
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå