Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bada
Skrevet

I går så jeg at Vita-butikkene har halv pris på hårprodukter fra Nicky Clarke. Jeg har aldri hørt om dette merket, så jeg lurer på om det er noen her som kjenner til det og som kan anbefale det eller motsatt?

Og siden vi er i spare penger-hjørnet: Vitus-apotekene har 30% avslag på hudpleieprodukter fra Vichy. Jeg trenger en ny fuktighetskrem til ansiktet og lurer på om noen her kan anbefale en fra Vichy? Huden min er normal, men har tendenser til å bli tørr i perioder. (Jeg vet ikke om den da er fuktfattig eller fettfattig - hvordan vet man det egentlig?) Jeg bruker Cliniques 3-step skin care til daglig, og ofte er den fuktighetskremen nok. Men av og til trenger jeg altså en krem til å ha på toppen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Nicky Clarke er britisk "stjernefrisør" som har sitt eget merke, på samme måte som f.eks John Frieda eller Charles Worthington. Kvaliteten burde derfor være OK. Jeg vet at mange på KG er fornøyde med produktene derfra, og jeg ville nok testet. OK kvalitet til en grei pris er ikke å forakte.

Når det gjelder ansiktskrem, ville jeg testet ut enten Thermal Fix2 eller 1. Disse er for fuktfattig hud, men gir bra næring til huden nå på denne årstiden.

Gjest bada
Skrevet
Nicky Clarke er britisk "stjernefrisør" som har sitt eget merke, på samme måte som f.eks John Frieda eller Charles Worthington. Kvaliteten burde derfor være OK. Jeg vet at mange på KG er fornøyde med produktene derfra, og jeg ville nok testet. OK kvalitet til en grei pris er ikke å forakte.

Når det gjelder ansiktskrem, ville jeg testet ut enten Thermal Fix2 eller 1. Disse er for fuktfattig hud, men gir bra næring til huden nå på denne årstiden.

Takk skal du ha! :)

Jeg tror sjampoen kostet 35 kr. pr. flaske, så da er det jo bare å prøve ut. Jeg kommer også til å prøve fuktighetskremene du nevnte.

Gjest Blanca
Skrevet

Jeg liker ikke shampo fra Nicky Clarke, men hårskum og spray er mine favoritter! Jeg kjøpte et lite lager nå da det var på salg (tror de skal relansere serien). Hårkuren på tube er også ganske grei. Produktene lukter veldig godt også.

Skrevet

Vet du hvor lenge tilbudet med Nicky Clarke-produkter hos Vita varer, bada? :)

Gjest bada
Skrevet
Vet du hvor lenge tilbudet med Nicky Clarke-produkter hos Vita varer, bada? :)

Nei, dessverre. Men jeg har inntrykk av at det snart er slutt, det var nemlig ganske så utplukket.

Jeg kjøpte med meg sjampo og balsam, så da får jeg se neste gang jeg skal vaske håret, dvs i morgen tidlig, om det er noe for meg. Hvis ikke er det ikke noe stort problem, da det fins andre i husstanden som gladelig bruker opp sjampoer jeg ikke liker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...