Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Etter at jeg begynte å gå barføtt igjen, er hælene mine totalt katastrofeområde, til tross for både skrubbing og smøring. I dag kjøpte jeg derfor, etter anbefaling i parfymeri, Scholls fotkrem mot tørre hæler, og er spent på om den vil funke.

Er det noen som har prøvd denne kremen, evt. andre produkter som funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrubber ikke føttene mine, men smører dem inn med et raust lag Saltrates fotkrem om kvelden og sover med bomullssokker. Det er en hvit tube med grønn skrift og tegning. Tror jeg pleier å kjøpe hos Vita, men de har den også på apotek. Har lett etter den på nett, men finner den ikke. Er mulig at den har skiftet design til denne: http://www.maaken.no/page.php?p=productinfo&pid=698

Spør om den har skiftet design i det siste!

Etter noen netter er hvertfall føttene mine helt myke.

Skrevet

Hvis det er den med medfølgende sokker, så har jeg god erfaring. Generelt fornøyd med Scholl-produktene.

Gjest Deception
Skrevet

Den har ikke noen medfølgende sokker, nei.

Men etter to dagers bruk er hælene mine betraktelig mykere, så den funker nok. Dessverre er den klissete, men det er vel noe jeg må leve med.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg prøvde den med stort hell da mine hæler hadde skikkelig vonde sprekker. Gikk først til fotpleier som ikke gjorde god nok jobb, men kombinasjonen fotbad, fothøvel (også Scholl) og Scholls krem for sprukne hæler ga meg nye føtter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...