BLOMSTERKVAST Skrevet 6. mai 2007 #21 Skrevet 6. mai 2007 Jo ,beautybridge sender exuviance.fikk pakke for 2-3 uker siden. Jeg har brukt en flaske VESPERA bionic serum under dagkremen som heter rejuvenating complex.dette er for voksne damer.12 %polyhydroxy ,pro-retinol,vitamin E. Bruker så foundation med SPF,15 oppå.eller essential multi defense day fluid spf 15. Det er vell nattkremen som er litt løyen på meg ,men den gjør underverker for hud .
Parfumfreek Skrevet 6. mai 2007 #22 Skrevet 6. mai 2007 Jo ,beautybridge sender exuviance.fikk pakke for 2-3 uker siden. Jeg har brukt en flaske VESPERA bionic serum under dagkremen som heter rejuvenating complex.dette er for voksne damer.12 %polyhydroxy ,pro-retinol,vitamin E. Bruker så foundation med SPF,15 oppå.eller essential multi defense day fluid spf 15. Det er vell nattkremen som er litt løyen på meg ,men den gjør underverker for hud . ← Så rart da .. Dette står inne på beautybridge: *International Customers please note: Exuviance brand products can not be sold or shipped outside the United States due to various foreign, regulatory and legal considerations Vel, ellers kan jeg anbefale denne selgeren på Ebay: http://stores.ebay.com/SkinDepot_Exuviance...0QQftidZ2QQtZkm Har bestilt fra et par andre også, men denne selgeren er mest safe!
BLOMSTERKVAST Skrevet 6. mai 2007 #24 Skrevet 6. mai 2007 Jeg skrev jo at jeg har bestillte fra beautybridge i 2 år . Sist var for 2 uker siden,så jeg mener bestemt at de sender til Norge ja,
ehv61 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #25 Skrevet 13. mai 2007 Har nå fått tak på noen prøver,men er vel så som så fornøyd. Likte nattkremen og foundationen,i fargen honey beige. Den kan jeg godt kjøpe,ellers tror jeg at jeg holder meg til dermalogica jeg.
Parfumfreek Skrevet 13. mai 2007 #26 Skrevet 13. mai 2007 Har nå fått tak på noen prøver,men er vel så som så fornøyd. Likte nattkremen og foundationen,i fargen honey beige. Den kan jeg godt kjøpe,ellers tror jeg at jeg holder meg til dermalogica jeg. ← Jeg har lurt på å kjøpe foundation i akkurat den fargen. Vanskelig å få noe ut av fargekartene på nettet. Er honey beige middels med gylden/gul tone? Ellers er vel Exuviance ofte litt spesielle i konsistensen. De er ikke verdens herligste kremer å ta på seg, men de gir resultater. Enkelte av kremene føles som de blir liggende utenpå. Jeg føler meg som en barnerumpe i ansiktet nå, til og med andre kommenterer hvor fin huden min er blitt. Det siste jeg har kjøpt er Hydrating Lift Eye Complex (gir veldig mye fuktighet, og "preller" ikke av)), betalte kun ca 100,- for den. Har ellers bestilt Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser og Rejuvenating Treatment Masque
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå