ehv61 Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Kunne tenke meg å prøve denne serien,men vil først gjerne høre hva slags erfaringer dere har med denne. Kan man få kjøpt startpakker eller reisesett?
BLOMSTERKVAST Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har brukt Exuviance ca 2 år. Beste merke jeg har prøvdt, Har nattkrem,serum,dayfluid,rens,og verdens beste foundations. Kjøper hos beautybridge.com
Gjest Deception Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 ...og her kommer en som ikke er like fornøyd. Jeg har prøvd div. produkter for tørr hud, og det eneste jeg er fornøyd med derfra, er øyenkremen. Renseproduktene luktet for mye for meg, jeg fant ingen dagkrem som gav nok fukt og fett til huden min, og kremene hadde en tendens til å "prelle av" og legge igjen et gummiaktig lag på huden.
Saeria Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er godt fornøyd og har dagkrem, nattkrem og øyekrem. Jeg har en fet hudtype og ikke behov for fett, men fukt. Da funker exuviance for min del.
BLOMSTERKVAST Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Ja av nattkremen kan du få litt gummilag vis du kneker mye.men guu hvor godt den gjør for huden Du vokner opp med den gløden i huden,(den exfolierer ) Og foundationen er suuuper ,synes det er trist at så få har prøvdt den.
Saeria Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Er det flytende foundation? Jeg bruker GloMinerals sin faste. Flytende foundation gjør seg nemlig ikke på meg fordi jeg har eksem i tillegg og da blir det ikke jevnt påført uansett hva jeg gjør. Er uansett kjempefornøyd med Glo. Mineralsminken tetter ikke porene og er flott til min fete hud som jevnlig får utbrudd av eksem.
BLOMSTERKVAST Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 den er flytende ,litt dekkende,SPF -15, og 4 %glukonolaktone. Den tetter absolutt ikke porene har aldri hatt så små/fine porer på nesen. sikematt.Finnes i 12 farger.
ehv61 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2007 Takker og bukker,men Blomsterkvast-hva betyr å kneke?????????? Men jeg har ikke fått svar på om det finnes startpakker. Blir liksom ikke så ille dyrt hvis det ikke skulle passe for meg.
ehv61 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2007 Er det mye parabener og/eller alcoholdenat i denne serien?Går ut fra at den ikke tetter porene,siden den selges hos hudpleiere.
BLOMSTERKVAST Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Takker og bukker,men Blomsterkvast-hva betyr å kneke?????????? Men jeg har ikke fått svar på om det finnes startpakker. Blir liksom ikke så ille dyrt hvis det ikke skulle passe for meg. ← det betyr å gni
BLOMSTERKVAST Skrevet 5. mai 2007 #11 Skrevet 5. mai 2007 non-comedogenic,acnegenic ,PABA free,oil free. Les mer på neostrata.com Jo på beautybridge får di kjøpt starter kt til 154 kr.
Nemesis Skrevet 5. mai 2007 #12 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Er det mye parabener og/eller alcoholdenat i denne serien?Går ut fra at den ikke tetter porene,siden den selges hos hudpleiere. ← Går du inn på beautybridge så står ingrediensene på hvert produkt. Ja det er parabener i disse produktene, men det er det i de fleste produkter som jeg nå har sjekket. Men det er vel ikke sånne som tetter til porer. Kan vel legge til at jeg har hatt starterkit nå og er godt i gang med å kjøpe inn disse produktene. Endret 5. mai 2007 av Nemesis
Nemesis Skrevet 5. mai 2007 #14 Skrevet 5. mai 2007 Står ikke PABA free for- parabene free?? ← Nå er ikke jeg helt inni dette parabengreiene, men leste en artikkel i Det Nye om stoffer som ikke var så bra for huden, i følge en organisasjon. Blant annet Methylparaben, Isopropylparaben,Butylparaben, Isobutylparaben som en kan finne i exuviance og andre hudpleieprodukter. Så kanskje vi snakker om forskjellige parabener når det kommer til parabener som tetter porer, og parabener som ikke er skal være bra for huden?! Tror jeg må lese den artikkelen igjen gitt!
Scheherazade Skrevet 5. mai 2007 #15 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er veldig fornøyd med effekten på huden - men ikke fornøyd med kremene egentlig. Har fått veldig myk og glatt hud av serien. Bruker skummende rens, ansiktvann og nattkremen. Dagkremen har jeg gitt opp, den smuldrer bare av uansett hva jeg gjør, og håpløs å legge sminke på. Ja, jeg vet du skal legge veldig tynt og ikke gni osv, men det funker ikke likevel, og er mye stress i forhold til alle andre kremer man bare kan klatte på. Nattkremen smuldrer også, men det er ikke så farlig, skifter bare putetrekk litt oftere... Hadde ikke jeg sett effekt på huden, hadde jeg sluttet med serien. Og usikker på om den blir kjøpt igjen.
Parfumfreek Skrevet 5. mai 2007 #16 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har brukt denne serien et par måneder nå, og digger produktene! Ikke at jeg liker konsistensen like godt på allle produktene, men huden min har ikke vært så fin på mange år!!! Jeg har fet underhud, tørr overhud, litt urenheter og mild grad av Rosacea eller Perioral Dermatitt. Jeg har : - Gentle Cleansing creme - nydelig! - Moisture Balance Toner - (Skal kjøpe en uten alkohol neste gang) - Essential Multi-Defence Day Fluid (masse god fuktighet, trekker godt inn, og "ruller" ikke av) - Fundamental Multi-protective Day Creme (kjempegod, men må strykes lett på for ikke å "rulle" av. Kan også brukes til sensibel hud) - Evening Restorative Complex (lett og fuktig nattkrem, anbefales!) - Ultra-Rich Restorative Creme (Denne er fyldigere, kjempegod den også) Vel - huden min har blitt veldig myk og glatt, jevnere farge og urenhetene er omtrent borte. Jeg DIGGER Exuviance! Bør kjøpes fra utlandet - dyrt hos hudpleier her. Jeg har handlet alt på Ebay
Nemesis Skrevet 5. mai 2007 #17 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har heller ikke noen problemer med av kremene "skreller" av
Gjest Gjesten Skrevet 5. mai 2007 #18 Skrevet 5. mai 2007 (endret) I følge beautybridge.com kan dei ikkje selge Excuviance utanfor US, stemmer dette? Nåken som veit andre plassar å kjøpe det? Har prøvd nokre produkt, og dei er gode, så kunne tenkt meg sånn starter kit for å sjå om det var meir som fungerte for meg. Endret 5. mai 2007 av Gjesten
ehv61 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 6. mai 2007 Blomsterkvast,så lærte jeg et nytt ord i dag også Takker så mye for svarene.Jeg kommer nok til å prøve serien. Får vel stikke innom en hudpleier å få noen prøver først. Har funnet frem til en hudpleier i Moss,hvor jeg oppholder meg for tiden.
ehv61 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 6. mai 2007 Takk til Perfumefreak Det ser ut til at vi har omtrent samme hudtype.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå