Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #1 Skrevet 5. mars 2003 Siden så mange innlegg i dette Forumet handler om utroskap, trekantsex, jentesex etc. tenkte jeg vi kunne starte en liten Jomfruklubb. En klubb der vi som er trofaste kan samles. Hvem har lyst til å bli med? Milla
Gjest care Skrevet 5. mars 2003 #2 Skrevet 5. mars 2003 Jeg er av den trofaste typen og tør stå åpent frem med det
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #3 Skrevet 5. mars 2003 Jeg er av den trofaste typen og tør stå åpent frem med det Velkommmen søster! Milla
Arwen Skrevet 5. mars 2003 #4 Skrevet 5. mars 2003 Jeg er meget trofast. Kunne ikke falt meg inn å være utro på noen som helst måte, har nemlig verdens beste kjæreste.
Gjest Hvitveis Skrevet 5. mars 2003 #6 Skrevet 5. mars 2003 Jeg er trofast ikke av fri vilje men fordi jeg ikke tør annet ... får jeg likevel være med? Eller må motivet også være grønnsåperent?
Joplaya Skrevet 5. mars 2003 #7 Skrevet 5. mars 2003 Er trofast jeg også Men kan vi utelukke de som har jentesex og trekantsex? Man er jo ikke automatisk utro fordet?
Lisle Skrevet 5. mars 2003 #8 Skrevet 5. mars 2003 jeg er trofast og det er typen min også :D og ikke er vi suspesieuse overfor hverandre hell!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #9 Skrevet 5. mars 2003 Jeg er trofast ikke av fri vilje men fordi jeg ikke tør annet ... får jeg likevel være med? Eller må motivet også være grønnsåperent? Jeg foretrekker nok ett rent motiv... men okay, du er inne på prøve Milla
Gjest care Skrevet 5. mars 2003 #10 Skrevet 5. mars 2003 På utrotråder skryter de hemningsløst over sine utrohistorier. Kanskje noen kan skryte på seg en trofasthistorie, nå som vi er samlet...
Elisjeba Skrevet 5. mars 2003 #11 Skrevet 5. mars 2003 Jeg vil gjerne være med! Jeg er også trofast! Synes dette var en god ide, jeg, Milla!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #12 Skrevet 5. mars 2003 Er trofast jeg også Men kan vi utelukke de som har jentesex og trekantsex? Man er jo ikke automatisk utro fordet? Har du jentesex og trekantsex mens du er i ett forhold er du etter min mening utro. Milla
Joplaya Skrevet 5. mars 2003 #13 Skrevet 5. mars 2003 På utrotråder skryter de hemningsløst over sine utrohistorier. Kanskje noen kan skryte på seg en trofasthistorie' date=' nå som vi er samlet... [/quote'] Ja!!! En dag da jeg var trofast som vanlig... Hmmm nei, ingen bra historie her gitt
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #14 Skrevet 5. mars 2003 På utrotråder skryter de hemningsløst over sine utrohistorier. Kanskje noen kan skryte på seg en trofasthistorie' date=' nå som vi er samlet... [/quote'] he he he he God idè Care! Hvem vil begynne? Milla
Joplaya Skrevet 5. mars 2003 #15 Skrevet 5. mars 2003 Har du jentesex og trekantsex mens du er i ett forhold er du etter min mening utro. Milla Jepp, den er jeg enig i - hvis du ikke er i et lesbisk forhold da? Og trekantsex? Vil ikke definere det som utroskap hvis to av dem er paret og BEGGE har invitert inn en tredjeperson Eller hvis du er singel. Du kan jo være singel og en trofast person når man er i et forhold, og ha trekantsex mens man er singel? Jeg praktiserer ingen av delene (så det er sagt).
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2003 #16 Skrevet 5. mars 2003 Jippiiiiiii! Endelig kan jeg også skryte litt inne på Seksualitet. Jeg er nemlig TROFAST.
Gjest Hvitveis Skrevet 5. mars 2003 #17 Skrevet 5. mars 2003 ... men okay' date=' du er inne på prøve [/quote'] ¡Gracias, querida! Fin smiley, men det er dessverre ikke lov å lenke til bilder på KG... Gry (red) ]http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php
Veslejenta Skrevet 5. mars 2003 #19 Skrevet 5. mars 2003 Jeg er også trofast!! Kan jeg få være med? Syns jeg har vært flink jeg.. Halvparten av de 31 månedene vi har vært sammen har vi vært fra hverandre...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mars 2003 #20 Skrevet 5. mars 2003 Selvsagt Veslejenta, velkommen inn. Milla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå