Quirky Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg farget håret mitt hjemme i dag, for første gang på mange år, og endte opp med hårfargeflekker på huden i pannen. Jeg har peelet og skrubbet, uten at det har blitt så mye bedre. Hvordan får jeg dem vekk?
Gjest Frysepulver Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Aske skal visst funke hvis man har bommet med brynsfarge, så skader jo ikke å prøve... Ta noe fra et askebeger eller noe...?
Annie Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Aske tar bort noe, men ikke alt. Du må nok bare slite det av.
Gjest Tweek Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Hjelper det på øyenbrynsfarge som har gått litt ville veier også?
minienthe Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 det har jeg ikke prøvd men det skader vel ikke å teste ? bruk en q-tip til å føre på blandingen litt mer nøyaktig og ikke la det sitte for lenge
Gjest Tweek Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Jeg får vel heller prøve sitron siden jeg ikke vet hvordan jeg kan på aske her, og jeg ikke har c-vitamin eller askorbinsyre
Quirky Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2007 Takk for råd, folkens, aske hjalp faktisk litt. I dag prøver jeg jif.
Gjest Jytte Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 Frisøren sa til meg en gang at hvis jeg fikk farge i ansiktet eller andre steder, så skulle jeg ta på mer hårfarge - for tro det eller ei - det skulle fjerne fargen Ikke vet jeg - har aldri prøvd.
Gjest Vampyra Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 Jeg bruker alltid neglelakkfjerner og det funker som bare det!
Meten Skrevet 6. mai 2007 #14 Skrevet 6. mai 2007 Eller hårspray! Funker kjempe bra! Ta hårspray på en vaskeklut eller papir evt bomull. Så gnikker du til det går av. Effektivt! Min mamma er frisør og hun lærte meg dette trikset...
Cappuccino Skrevet 6. mai 2007 #15 Skrevet 6. mai 2007 Man kan også gjøre noe før man farger. Smøre inn huden med en veldig fet krem, da setter ikke hårfargen flekker. Det hjelper deg jo ikke nå, men kan jo hjelpe noen en annen gang.
Starkitten Skrevet 6. mai 2007 #17 Skrevet 6. mai 2007 Et veldig godt tips er å smøre på vaselin i ansiktet, da går det som en lek å ta vekk flekkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå