Påskeharen Skrevet 30. mars 2002 #1 Del Skrevet 30. mars 2002 Hei og hopp!! GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!! På Dagsrevyen idag sa en i et intervju at det værste som er er å sitte alene påskeaften... Det er jeg ikke enig i, men man kan jo føle seg litt ensom når man hører slikt... Er det flere der ute??? Påskeharen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. mars 2002 #2 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg har også alene-påske. Det vil si bare jeg og junior (så jeg er jo ikke helt alene, da). Kan ikke si at jeg føler meg ensom av den grunn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påskeharen Skrevet 30. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mars 2002 Neida, enig i det! Jeg er absolutt en som kan kose meg alene også. Men man kan jo bli litt smårar av alt snakket om familie og fellesskap som det er på radio og tv idag... Og så er jeg litt misunnelig på samboeren min, da... Han ringte nettopp fra guttetur i fjellet..Jotunheimen var bra i dag tror jeg!Nå skal jeg sette med ned å se en romantisk film, drikke litt rødvin. Hei så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. mars 2002 #4 Del Skrevet 30. mars 2002 Kos deg med film og rødvin! @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-30 22:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påskeharen Skrevet 30. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 30. mars 2002 Nå har jeg sett "You can count on me"... en skikkelig drama av beste (verste??) sorten. Grei film å slappe av til! Rart det der med å føle seg ensom... I sted fikk jeg meg selv til å tenke at "det er jo bare en lørdag", og da er det jo slettes ikke ille å få en kveld alene. Det var bare dette med påsken som blir så blåst opp. Jeg sender masse tanker til de som VIRKELIG føler seg ensomme i kveld!! Lykke til med å få dagene til å gå frem til tirsdag, @lfa!! Kjæresten min kommer senest mandag. Og før det har jeg masse lesing å gjøre, så tiden min skal nok gå... (For det er nemlig for studienes skyld jeg har hjemmepåske, minner jeg meg selv på i kveld..) Håper påskeharen har store egg til alle dere der ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. mars 2002 #6 Del Skrevet 30. mars 2002 Det ble ikke film på meg likevel. Elsklingen ringte, og det er jo myyye bedre enn film... Jeg prøver også å få lest litt. Men hittil har det ikke vært så veeeldig vellykket... Kg er jo helt klart viktigere... Snart skal vi jo stille klokka en time frem, så da er det jo enda kortere tid igjen til tirsdagen. Dagene går nok, men jeg håper de flyr! Kose deg med studiene, men egentlig burde du vel ha andre ting å gjøre? Siden du er selveste Påskeharen, mener jeg...? Kanskje du studerer mer effektive måter og gjemme påskeegg på??? _________________ @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-31 00:13 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #7 Del Skrevet 30. mars 2002 er oxo alene ... mamma en min og pappa en min er ute på fest, kjæresten min er på fest. Bestissen min er illebefinnede (får ikke tak i henne.. Hun er sikkert borte hos sin mormor. ) Og jeg sitter her på kg og kjeder meg litt.. Sukk... Dette var kjeeedelig.. Uansett om det er påske eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. mars 2002 #8 Del Skrevet 30. mars 2002 Uff, da... *trøsteklem til deg* Håper du får en mer innholdsrik dag i morgen! Klem! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 30. mars 2002 #9 Del Skrevet 30. mars 2002 Høytider er jo verst for de som er alene,ikke sånne som oss som er alene en kveld men for alle de som ikke har noen og er alene hele året.Mange er alene og føler de trenger seg på hvis de "plager"familie venner i påsken og ellers i høytider. Er kjempeglad for at vi slipper å vere alene i den forstand og beundrer alle de frivillige som er med i besøkstjemesten og ellers frivillige ting der de ofrer familie-høytiden sin til fordel til de som ikke har noen eller trenger noen. Stor aplaus til alle de!!! Det du vill at andre skal gjøre for deg,skal du gjøre for de!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. mars 2002 #10 Del Skrevet 30. mars 2002 Helt enig med Lisemor! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå