Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. mai 2007 #81 Skrevet 26. mai 2007 Kopiert fra facebook: News Feed and Mini-Feed will never publish stories about: * Pokes * Messages * Whose profile you view * Whose photos you view * Whose notes you read * Groups and Events you decline to join * People you reject as friends * People you remove from your friends * Notes and photos you delete News Feed and Mini-Feed may publish stories about: * Things you add to your profile * Photos you upload or are tagged in * Notes you write or are tagged in * Groups you join or create * Events you create or attend * Networks you've joined * Content you've posted to your profile * Status updates
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #82 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har forståelse for dem som synes det er hyggelig å treffe igjen gamle bekjente, men personlig har jeg lite til overs for Facebook. Fordi du ikke liker å treffe igjen gamle kjente?
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mai 2007 #83 Skrevet 26. mai 2007 Fordi du ikke liker å treffe igjen gamle kjente? Jeg har lite til overs for Facebook. Ja, jeg harr sett mange gamle kjente der, men jeg har ikke noe å snakke med folk om etter 10-15 år.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #84 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har lite til overs for Facebook. Ja, jeg harr sett mange gamle kjente der, men jeg har ikke noe å snakke med folk om etter 10-15 år. Hvor ble det av small-talk evnene og litt interesse for hva andre driver med?
Donpedro Skrevet 26. mai 2007 #85 Skrevet 26. mai 2007 Hvor ble det av small-talk evnene og litt interesse for hva andre driver med? Selv bedriver jeg slikt irl. Har ikke et stort behov for å smalltalke med bekjente på nett.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mai 2007 #86 Skrevet 26. mai 2007 Hvor ble det av small-talk evnene og litt interesse for hva andre driver med? Jeg har smalltalkevne. Jeg har også interesse for hva andre driver med. Jeg er på Facebook, men når jeg har fått vite hva folk gjør og hva slags sivilstatus de har så har jeg ikke hatt mer å prate med folk om. Det blir litt som den reklamen (er det Telenor?): "Jasså? Du står heg og maler, ja.". Kunstig. Om jeg treffer folk irl, om noen av de jeg har gått i klasse med for lenge siden skulle være i næørheten av bostedet mitt så kan jeg godt ta en kopp kaffe med folk, men selv da er det ikke alltdi man har noe å prate med folk om. På Facebook har jeg litt over 30 såkalte venner. De står der påå en liste, men vi har ikke mer kontakt enn om vi ikke hadde stått på hverandres lister. Jeg har vært på diverse reunions. Joda, det er hyggelig å treffe folk igjen, men det blir kunstig.
wind-up bird Skrevet 26. mai 2007 #87 Skrevet 26. mai 2007 Dette er en av grunnene til at jeg er svært skeptisk til Facebook. Andre har pokker ikke lov til å legge ut bilder av andre på nett uten å spørre. Men mange gjør nettopp dette likevel. Nå er det satt i system i tillegg. Det burde da ikke være min oppgave å sjekke at andre følger reglene? Enig i at man ikke skal legge ut bilder av andre uten tillatelse, men jeg syns nesten det er et argument for å være på facebook - da kan man sjekke opp i hva bekjente eventuelt måtte finne på å legge ut, og be dem pent om å fjerne det dersom det behøves Selv er jeg på facebook, men deler ikke så veldig mye, har nesten ikke bilder og lite personlig info og har satt opp profilen slik at kun venner kan se hva som er der.
Blipp Skrevet 26. mai 2007 #88 Skrevet 26. mai 2007 Liker ikke facebook, syns enkelte er alt for ukritiske i forhold til bruk av facebokk, her "deles" informasjon ut i øst og vest......
Gjest bente85 Skrevet 26. mai 2007 #89 Skrevet 26. mai 2007 Jeg er skeptisk til Facebook, så jeg har ingen planer om å bli medlem der.
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #90 Skrevet 27. mai 2007 Facebook var helt greit, helt til jeg leste reglene (noe folk sjelden gjør).. Er der inne, men bilder og slikt legger jeg ikke inn. Mine bilder er mine bilder og jeg vil så absolutt ikke at facebook skal ha fulle rettigheter til og bruke mine bilder og mine tekster så mye de vil.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #91 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har lite til overs for Facebook. Ja, jeg harr sett mange gamle kjente der, men jeg har ikke noe å snakke med folk om etter 10-15 år. Signerer denne !
Phantasy Skrevet 6. juni 2007 #92 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er der, men ikke under hele navnet mitt. Har lagt ut noen bilder. Synes det er greit, men også litt teit. Plutselig er man sååå bestevenn med folk man egentlig ikke pratet med når man gikk i klasse med de osv.. Litt snodige greier. Men synes det er fint å holde kontakt med folk jeg prater med generelt
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #93 Skrevet 6. juni 2007 Det kan være kjekt å plukke opp igjen kontakten med gamle bekjente også, folk man kom i snakk med på den store hytteturen, klassefesten, reisen med venners venner der man traff den sexy kvinnen eller mannen, osv. Facebook er jo en fin anledning til å sende melding til folk man en gang flørtet med for å se om man kan gjenoppta kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå