Murf Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Butikken vår har lite banankasser tilgengelig, og vi prøver å få tak i pappkasser til flytting andre steder. Finnes det noe sted billigere enn på IKEA?
aimee Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Jeg fikk nettopp et tips om at Vinmonopolet har masse bra flyttekasser. De er visstnok både store og solide. Jeg hørte for øvrig i samme slengen om en person som hadde fått invadert leiligheten med bananfluer etter at hun hadde pakket i banankasser. Så kanskje det er like greit å styre unna dem.
Helen Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Binders har flyttekasser. Da jeg var innom der i dag så jeg det var plakater utenfor, jeg husker ikke prisen men det var sikkert tilbud på de. Så hvis du har en Binders butikk i nærheten bør du sjekke der.
Wildy Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Eller hør med et flyttebyrå hva de tar for esker. Her koster kombiesker 26,- og bokesker 36,- /stk. Mange flyttebyrå lar deg også leie eskene, da blir det billigere.
Arkana Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Dette kan jeg mye om siden vi er i flytteprosess selv. Hadde ikke trodd jeg skulle få bruk for flyttekasse-erfaringen min. Men jeg har i allefall merket stor forskjell på de forskjellige typene vi har kjøpt. Clas Ohlson har de billigste flyttekassene jeg har sett. 5 store til 99 kroner. De er solide og gode å bære. Ikea er nest billigst, to esker for 49 kroner, det er samme type kasse som CO har. Binders har svindyre esker som også virker ganske tynne og lette å ødelegge. Vi har også kjøpt kasser hos City Selfstorage, de var dyre og vonde å bære. Clas Ohlson er dermed en klar vinner. Endret 4. mai 2007 av Arkana 1
Murf Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2007 Takk for svar! endte med å bruke en tilgodelapp på IKEA på kasser, men tar nok en tur på CO til uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå