Gå til innhold

Flyttekasser, noen steder de har billige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Butikken vår har lite banankasser tilgengelig, og vi prøver å få tak i pappkasser til flytting andre steder. Finnes det noe sted billigere enn på IKEA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk nettopp et tips om at Vinmonopolet har masse bra flyttekasser. De er visstnok både store og solide.

Jeg hørte for øvrig i samme slengen om en person som hadde fått invadert leiligheten med bananfluer etter at hun hadde pakket i banankasser. :overrasket:

Så kanskje det er like greit å styre unna dem.

Skrevet

Binders har flyttekasser. Da jeg var innom der i dag så jeg det var plakater utenfor, jeg husker ikke prisen men det var sikkert tilbud på de.

Så hvis du har en Binders butikk i nærheten bør du sjekke der.

Skrevet

Eller hør med et flyttebyrå hva de tar for esker. Her koster kombiesker 26,- og bokesker 36,- /stk. Mange flyttebyrå lar deg også leie eskene, da blir det billigere.

Skrevet (endret)

Dette kan jeg mye om siden vi er i flytteprosess selv. Hadde ikke trodd jeg skulle få bruk for flyttekasse-erfaringen min. :ler: Men jeg har i allefall merket stor forskjell på de forskjellige typene vi har kjøpt. Clas Ohlson har de billigste flyttekassene jeg har sett. 5 store til 99 kroner. De er solide og gode å bære. Ikea er nest billigst, to esker for 49 kroner, det er samme type kasse som CO har. Binders har svindyre esker som også virker ganske tynne og lette å ødelegge. Vi har også kjøpt kasser hos City Selfstorage, de var dyre og vonde å bære. Clas Ohlson er dermed en klar vinner.

Endret av Arkana
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar! endte med å bruke en tilgodelapp på IKEA på kasser, men tar nok en tur på CO til uka.

Skrevet

Sjekk ut finn.no på "gis bort"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...