Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Jeg er en person som liker å ta bilder, og synes det er fine minner. Jeg er litt skuffa over kjæresten min, siden han ikke har noen bilder av meg i det hele tatt, hverken på pcen og ellers, og det virker ikke som at han er særlig interessert i å ha det heller. Eller jo, han vil gjerne ha nakenbilder. Ikke vil han at vi skal ta bilder av oss sammen heller. Vi har vært sammen i over 6 måneder, og har avstandsforhold, så jeg ville gjerne hatt noen bilder av oss sammen, men det driter han i. Jeg vet at han har bilder av ham og eks-kjærester. Greit nok det, jeg har da også bilder av meg og eksene mine. Men jeg lurer på om han bruker å se på dem ofte, siden de ligger ganske lett tilgjengelig på rommet hans. De bildene jeg har av meg og eksene mine har jeg stuet vekk på loftet, og ser aldri på dem. Jeg vet ikke helt. Hvordan ville dere andre følt det dersom kjæresten deres bare ville ha nakenbilder av deg, men ikke vanlige bilder av deg eller dere sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå