Gå til innhold

Endelig klarte Pia Haraldsen å gjøre noen sinna!

Gjest Emeldina

Anbefalte innlegg

Gjest Emeldina

Som kjent er tyskere lite begeistret for kommentarer om rasisme/nazisme.

Se hva som skjedde da frøken Haraldsen intervjuet viseministeren i det tyske miljøvernsdepartementet:

Pia Haraldsen

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke henne noe særlig, men jammen er hun flink til å spille "blond og dum". Jeg kan ikke skjønne at hun klarer å holde seg alvorlig på disse intervjuene sine, helt utrolig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 1

Ja, det var kjempemorsomt! O.J og Pia får nok faktisk frem noe av det beste i hverandre. Han trengte definitivt en ny hårsveis og klær, hun trengte at noen så hennes skjulte talenter brukt på en hensiktsmessig måte :hoho:

O.J ser noe morsomt og bruker det, han har sans for å oppdage talenter.

Pia Haraldsens blikk, ansiktsuttrykk og kommentarer er uslåelige, så gratulerer til begge to. Håper de fortsetter med det Ali G-liknende konseptet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg liker ikke henne noe særlig, men jammen er hun flink til å spille "blond og dum". Jeg kan ikke skjønne at hun klarer å holde seg alvorlig på disse intervjuene sine, helt utrolig  :ler:

Det er fordi hun ikke spiller ;)

Jeg har ikke sett noe rikets røst før dette klippet, men det var morsomt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Hun spiller jo :) Det er bare fordi hun er blond, har et pent ansikt og kropp osv osv at mange må kalle henne dum fordi de føler seg truet, du må ikke være en av dem :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emeldina

Jeg er heller ikke spesielt begeistret for Pia Haraldsen, men hun er jo genial i Rikets Røst. Jeg fatter ikke at hun klarer å holde seg alvorlig, jeg hadde ligget på gulvet og vridd meg i latterkrampe hvis jeg hadde gjort de intervjuene.

Her er flere klipp, hvis noen skulle være interessert:

Pia i Brüssel

Pia dekker valget i USA

Pia kritisk til kvinnedagen

Se Pias svenskesjokk

Pia totalt forvirret

Pia kjemper miljøsaken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek
Hun spiller jo :) Det er bare fordi hun er blond, har et pent ansikt og kropp osv osv at mange må kalle henne dum fordi de føler seg truet, du må ikke være en av dem :O

Jeg er ikke en av dem, men eg har sett på det dårlige frokostquiz programmet. Og hun virker som hun ikke klarer å snakke helt ordentlig, at hun ikke får munnen med seg fort nok. Og spm hun stiller er så teite. og jeg er enda teitere som ser på det, fordi jeg venter på god morgen norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Hihi mente ikke spesielt deg, men folk har det jo med å si en ting og andre blir påvirket. Hun er iallfall intelligent nok til å bedrive humor, og det er jo greit nok i seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var nå den med isbjørnen som var morsomst.

Bare slitsomt det andre :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Annonse

Jeg syntes faktisk ikke dette var morsomt i det hele tatt. Andre verdenskrig og rasisme er temaer som fortsatt er følsome i Tyskland, og jeg synes Pia burde ha vist såpass mye respekt at hun ikke tuller med det.

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Har heller ikke sett det før, men synes det var litt på kanten..

Det der er et sårbart tema, og jeg synes det var upassende, humor eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Har heller ikke sett det før, men synes det var litt på kanten..

Det der er et sårbart tema, og jeg synes det var upassende, humor eller ikke..

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...