mee mee Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 hvis jeg skal kjøpe noe på SN til 250 kr, hva blir summen totalt med toll og greier da?
Nemesis Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Gang summen med 25% pluss tollutgifter som vel er 85kr..
mee mee Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 det blir så dyrt ja.. kan likegreit bare kjøpe det i norge da..
Silkepus Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 det blir så dyrt ja.. kan likegreit bare kjøpe det i norge da.. ← Ja de betaler tilbake toll da :-) Men da tar det ca 3 uker etter at de har mottatt kvitteringen på at du hat betalt tollen..litt stressete å gjøre det hver gang:-)
Scheherazade Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Det har økt gebyret på tollbehandling IGJEN, nå koster det 90 kroner. Enda dyrere mao. EDIT: Må bare si en ting til, nemlig at jeg er ekstremt misfornøyd med Strawberrynet for tiden. For andre gang har de klart å skrive en mye høyere verdi utenpå pakken (40$ istedenfor 20$ som pakkens verdi var), slik at jeg må betale 150 kroner i moms og gebyr på en pakke som egentlig kostet 120 kroner. Ekstremt mye stress, nå må jeg ringe Posten, fakse kvittering osv. Siste gang jeg bestiller fra Strawberrynet. Endret 9. mai 2007 av Scheherazade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå