Gå til innhold

Klistremerker

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg har så lyst å lage klistremerker ut av monogrammet vårt slik at jeg bare kan klistre dette inn i innbydelsene! Noen som vet om dette lar seg gjøre og i tilfelle hvor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ann å kjøpe klistremerkeark og printe ut eller gå på en kopisentral og få de til å kopiere monogrammet over på klistremerkearket....

Gjest Ballerina
Skrevet

Tusen takk for tips! :tommel:

Skrevet

Dette er litt off-topic, men det slo meg når du snakket om å ha det i innbydesene.. Går det ikke an å få laget stempel av monogrammet? Hvor gjør man det tro?

For da kan man bruke sånn embossing-pulver, da blir monogrammet uthevet på en måte, blir utrolig fint.. Ser for meg at det kan bli penere enn klistremerker? Verdt å tenke på ihvertfall, det skal jeg :) skal se om jeg finner noe sted man kan få laget stempel.

Gjest Ballerina
Skrevet
Dette er litt off-topic, men det slo meg når du snakket om å ha det i innbydesene.. Går det ikke an å få laget stempel av monogrammet? Hvor gjør man det tro?

For da kan man bruke sånn embossing-pulver, da blir monogrammet uthevet på en måte, blir utrolig fint.. Ser for meg at det kan bli penere enn klistremerker? Verdt å tenke på ihvertfall, det skal jeg :) skal se om jeg finner noe sted man kan få laget stempel.

Ja, hvor gjør man det tro...? :sjenert:

Skrevet

Hei!

Spør jentene på din hobby, jeg vet det er noen der som lager stempler.

www.dinhobby.no

Gjest Ballerina
Skrevet
Hei!

Spør jentene på din hobby, jeg vet det er noen der som lager stempler.

www.dinhobby.no

Takk takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...