laurel Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 noen som kan forklare meg detaljert hvordan jeg lager kirkeprogrammet på word eller wordpad?skal brette et a4 ark i to,men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal sette opp malen.skal stå noe på alle fire sidene...river snart av meg håret i ren frustrasjon jeg
Gjest Ballerina Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Du har ikke Publisher?? ...lettere å sette opp sidene der... men uansett skal gjøre så godt jeg kan: Framsiden og baksiden er på samme arket og selve programmet er inni - gå til utskriftsformat og endre papirstillingen til liggende... - hvis du går på "sett inn" så kan du sette inn tekstbokser (altså, du kan lage to ved siden av hverandre slik at du kan skrive på hver av sidene du skal brette) ...tror det var det! Var det dette du spurte etter???
mowgli Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 noen som kan forklare meg detaljert hvordan jeg lager kirkeprogrammet på word eller wordpad?skal brette et a4 ark i to,men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal sette opp malen.skal stå noe på alle fire sidene...river snart av meg håret i ren frustrasjon jeg ← Hvis du sender meg en PM så kan jeg maile deg vår mal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå