Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg hater måker, og syntes de er unødvenige drittskrike skapninger! Verden hadde vært bedre uten dem mener mitt trangsynte syn. De skriker, dritet OVERALT og tar maten din..

Fan i helvedeeeeeeee :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest bada
Skrevet

Jeg hater dem også! Duer kommer som en god nummer to.

Skrevet

Jeg liker skrikelyden jeg. :)

Skrevet (endret)

Jeg elsker måker. De minner meg om sørlandet og havet.

Også liker de pølser. De med hette ser tøffe ut.

Jeg liker ikke måker når de plager katter.

En på jobben til et familiemedlem av meg går rundt og vrir om hodene på små måkebarn. :(

Endret av Gjenglemt sykkellås
Skrevet
Jeg hater dem også! Duer kommer som en god nummer to.

:Nikke:

Jeg liker skrikelyden jeg.  :)

Langt til havs så. :sjenert:

Skrevet

Jag hater måker på land - særlig når de legger igjen ungene sine i gresset for å ha en unnskyldning for å stupdykke etter meg. Jeg har opplevd å bli forfulgt av så mange måker at jeg måtte ringe en nordlending for å få trygt følge hjem :grine:

På sjøen er de ok.

Skrevet

Melder meg inn i hateklubben, med en liten nyansering- jeg synes også de er OK når de holder seg til havs der de hører til. Men så snart de kommer inn over land så blir de sinte, ondskapsfulle, beregnende, bråkete og ufyselige.

Og siden jeg stort sett er på tørt land, så hater jeg dem mesteparten av tida ;) for de som er til havs ser jeg jo ikke.....

Gjest Emera
Skrevet

Åh, jeg HATER, HATER måse! Måsen hekker på omtrent alle tak i byen, og snart rekker man knapt å gå av bussen før man har måseskit i håret. Blæh!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg liker lyden av dem, og de plager meg ikke så lenge de ikke blir nærgående. En gang vi satt og spiste på en øy, kom det agressive måker helt bort til oss, og vi var faktisk redde for at de skulle angripe. De hadde ondskap i øynene sine... Jeg er litt redd for (store) fugler.

Gjest Spring Hermit
Skrevet

Jeg synes måker er herlige. Minner meg om sol og sommer. :) Hadde vært surt hvis jeg ikke likte de, siden jeg bor rett ved havet.

Gjest Tweek
Skrevet

Hvor er denne slå-til-fornuft smilyen? :klø:

Ok til alle dere andre osm liker måker!

Måker er for meg en skikkelig plage!

Jeg våkner ofte om natta p.g.a de skriker og sloss om nettene etter ei brukt bleie eller annet søppel. Jeg bør i det minste sitte i fred på min egen balkong uten å bli dritt på! :frustrert:

Gjest Tweek
Skrevet

hvorfor er det flere som liker måker?? NOe er rart her. Kan dere ikke heller tenke på sørlandet, sol og båt uten måkene? Tenk så fint det hadde vært da :-D

Skrevet

Har vokst opp med måker, og liker dem. Bor ikke ved kysten lenger, og savner måkeskrik. :tristbla:

Gjest Alou
Skrevet (endret)

Alle fuglene i seg selv(og all den bæsjinga de driver med!) er irriterende, men måkeskrikene er et sikkert vårtegn og gjør meg faktisk glad. :)

Endret av Alou
Gjest Silmarill
Skrevet

Sorry Tweek, men jeg ELSKER måker :)

Elsker måkeskrik, det minner meg om sommer, sjø og sol!

Har hytte på vestlandet med strandtomt som jeg har vært på hver sommer i 10000 år nesten!

Når vi fisker eller kommer i land for å sløye fisken er det alltid en hær av måker etter oss som skriker: "skal ha, skal ha"

Måker er ferieminner for meg! :tommel:

Skrevet

Elsker måkeskrik, det minner meg om sommer, sjø og sol!

Gjetter på at dere aldri har blitt vekket av skjærede måkeskrik på et ugudelig tidlig tidspunkt...

Gjest Tweek
Skrevet
Gjetter på at dere aldri har blitt vekket av skjærede måkeskrik på et ugudelig tidlig tidspunkt...

Enig, hvis man bor på en måkeplass (som jeg) må man finne seg i mye og høy skriking om natten, drit over alt på balkongen og seg selv hvis man er uheldig når man sitter å leser den nye bladet sitt i sola :(

Gjest Robin Hood
Skrevet

du vet det går ann og spise måke egg. Ikke så bra for magen men det er faktisk ganske godt.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Gi meg en due! :ler:

Jeg liker ikke de måkene her i byen som stjeler softisen utav hendene på både barn og voksne. Det står faktisk advarsels skilt på diskene her - Se opp for måsene, de stjeler mat! Eller f. eks. den måken i fjor som tok bollen min akkurat idet jeg skulle ta ei tygge, plutselig var jeg litt våt på den ene siden av munnen og bollen var borte. De er rovdyr! :ler:

Ellers så liker jeg måker godt, særlig de som holder til ute på sjøen og ikke må være "byrøvere" for å overleve. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...