Gjest Gjest 1 Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hva synes folk som leser her om VG-reklamen som går på TV? Selv synes jeg det virker som om VG bekrefter at den typiske nordmannen er som Rune Vatle, han de bruker i reklamekonseptet (ettergjengeren til Vivi Haug, hun skravledamen): sportselsker, stor mage, litt sløv og passiv og bryr seg lite om omgivelsene annet enn ordene "mat", "øl" og "fotball". En kan jo selvfølgelig tenke at en reklame ikke bør tas så alvorlig fordi det "bare er en reklame"...men jeg synes det er ganske viktig jeg da. Reklamene deres får meg hvertfall til å lure på om den typiske nordmann er slik som persongalleriet de bruker i reklamefilmene sine. Og hvis svaret er ja er det litt skremmende? http://www.kampanje.com/reklame/article51477.ece Endret 5. mai 2007 av Gjest 1
Tusenfryd Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Den bekrefter enhver fordom jeg har av VG-leseren i hvert fall. Og jeg må jo si jeg håper for deres skyld det er ironisk ment - men mine fordommer sier at det er det ikke. Skjærer jeg alle over en kam? Ja. Burde jeg skamme meg som tenker slik? Helt sikkert. Venter jeg neste snutt fra Frps landsmøte og an campingplass? Jepp.
Gjest Gjest 1 Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Den bekrefter enhver fordom jeg har av VG-leseren i hvert fall. Og jeg må jo si jeg håper for deres skyld det er ironisk ment - men mine fordommer sier at det er det ikke. Skjærer jeg alle over en kam? Ja. Burde jeg skamme meg som tenker slik? Helt sikkert. Venter jeg neste snutt fra Frps landsmøte og an campingplass? Jepp. ← Ok, så det hele må være ironi! Endret 4. mai 2007 av Gjest 1
Gjest puselabb Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Venter jeg neste snutt fra Frps landsmøte og an campingplass? Jepp. Skal ikke se bort ifra at VG tar deg på ordet der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå