Mathias Skrevet 7. mars 2003 #41 Skrevet 7. mars 2003 Diva: Skriver jeg noe sted at du driver med skittkasting?... Du skrev jo bare at du ville forbeholde deg retten til å "ta igjen", og jeg argumenterte mot å ta igjen med samme mynt... Jeg er ikke ute etter å ta enkeltpersoner, at folk føler seg truffet eller ikke får man avgjøre selv, jeg dømmer faktisk ingen... ! i mine innlegg!.... Det er jo godt mulig jeg selv også må ta ting til etterretning... Det er jo lov å være mot jakt selv som gammel jeger ... ?...
Mathias Skrevet 7. mars 2003 #42 Skrevet 7. mars 2003 Cassandra: Just presis som vanlig Crazee: Du og jeg er på nett!
Gjest Hvitveis Skrevet 7. mars 2003 #43 Skrevet 7. mars 2003 Crazee, din analyse på hvordan det fungerer her på nettet burde vært standardgjennomlesning til psykologistudiet, for ikke å snakke om som en del av voksenopplæringa her på KG. Veldig bra! Som vanlig
Mirabella Skrevet 10. mars 2003 #44 Skrevet 10. mars 2003 Ber om at alle mine innlegg blir slettet. Mirabella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå