Gjest *Usikker* Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 Hei. jeg har et lite problem. Jeg føler at jeg er så dårlig i sengen, og jeg føler at det ødelegger forholdet. vi har bare holdt på i en måned, og vi har hatt sex ca.4 ganger. hver gang har han vært øverst og jeg har ikke tatt så mye intiativ. det er ikke det at jeg ikke vil ha sex me han, men tingen er at jeg føler meg så elendig at jeg er redd for å skuffe han. En gang så spurte han meg hvorfor jeg ikke har sugd han endå, og han spurte om jeg ikke likte det. Jeg har ikke noe i mot det, men jeg er bare så redd for å gjøre det dårlig at jeg ikke tørr. jeg har vært i andre forhold før, men det var bare dårlig kommunikasjon og jeg føler at jeg ble mindre selvsikker av det. Og jeg har bare gitt oralsex til de jeg har holdt på med på fylla. Hva kan jeg gjøre? Takker for Svar
Liskat Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Snakke sammen om sex er en god begynnelse. Fortelle hverandre hva man liker, hvilke fantasier man har som kan kunne tenke seg å prøve i virkeligheten, og slikt. Neste gang dere har sex kan du spørre om han kan lære deg å suge, for eksempel. Og så jobbe litt med deg selv, kanskje? Vær litt mer deltagende i sexen, lek litt, ha det gøy, og ikke vær redd for å gjøre feil. Er det noe han ikke liker vil han stoppe deg, så ikke noe å være redd for
Annikken Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Fortell han akkurat det du skrev her! Det er forklaring i massevis, og ikke teit å si i det hele tatt. Nå kan det være han tror at du enten ikke liker å ha sex, eller at du er skikkelig uerfaren og kanskje litt kjedelig. Og det er du jo ikke, du er bare usikker for at du skal gjøre feil! Gutter vet nok det meste om å være redd for å ikke prestere i senga, så det forstår han nok. En forklaring er garantert much appreciated
Allimac Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Jeg har heller ikke sugd kjæresten min, og vi har vært sammen i et år.... Snakk med ham! Vi hadde sex hvor vi bare lo og styra- innmari gøy! Bare fant masse forskjellig! hehe...
Grønt blad Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Hopp i det. Si at du helt vet hvordan du skal gjøre det. Be om tilbakemelding om hva han liker/ikke liker. Jeg hadde ingen peiling først gangen. Tok den bare i munnen og prøvde, og tror kjæresten likte det, til tross for at jeg var elendig. Gutter tenner også på det visuelle. Og bare det å se penisen forsvinne inn i munnen din kan være veldig opphissende. Tror det skal gå bra, jeg. Det er bare å prøve. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå