Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har så dårlig samvittighet

til å begynne med i forholdet så fekk eg aldri ein vaginal orgasme, noe eg enda ikkje har hatt.

men ein gang det var skikkeli godt, så lagte eg meir lyd enn vanli, og han trudde eg fekk ein. han var sååååå stolt, så eg klarte rett og slett ikkje sei sanheten.

rett og slett lata som eg fekk ein. da har skjedd noen ganger etter dette.

men har så dårlig samvittighet no. har så lyst å fortelle det. men er så redd for at han skal bli sint, skuffet eller lei seg.

føle meg skikkeli råten :(

noen tips om ka eg skal gjere? eventuellt gå fram med å fortelle det?

noen så har vore i lignandes situasjon.

må bare legge til at eg får orgasme ellers, bare ikkje med penetrering.

Endret av muesli_5
Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg hadde slutta å fake i hvert fall.

Skrevet

eg har jo gjort da.

men no har han begynnt å spørra om da e no galt og greier.

men eg vil ikkje såre han.

gu går da ann å vera så dum så meg?

angre sånn..

Skrevet

Tydeligvis har han aldri opplevd å gi dama orgasme. Ellers hadde han ikke vært så lettlurt. Samboeren min kjenner det veldig godt når det går for meg!

Jeg synes du skal si det som det er.

Skrevet
Tydeligvis har han aldri opplevd å gi dama orgasme. Ellers hadde han ikke vært så lettlurt. Samboeren min kjenner det veldig godt når det går for meg!

Jeg synes du skal si det som det er.

Der er ikke nødvendigvis ikke alltid så lett å vite om partneren har fått O.

Det er i og for seg et bra tegn at du angrer at du faket, men du behøver kanskje ikke ta det opp...Kanskje gjør det vondt verre. Jeg er for at man skal være ærlig, men du har tross alt ikke bedratt ham, vært utro el.l.

Du har innsett at det var dumt, men legg det bak deg. Bestem deg for at du ikke gjør det mer. Og prøv forsiktig å si til kjæresten at du ikke får det på den måten. Mange kvinner har det slik.

Skrevet

Dette er vel ikke verdens verste greie- du må ikke blåse det større enn det er. La det være - men neste gang han tror- så sier du klart ifra med en gang! Det kan hende han tillegger sexen deres noen egenskaper som ikke fins- og det kan føre til at sexen utvikler seg til det dårligere.... Men for denne gang- la det være

Skrevet

Fortell ham at du har vanskelig for å få orgasme ved penetrering. Da får han ikke prestasjonsangst fordi han aldri "får det til". Noen kvinner har lettere for å komme ved stimulering andre steder, kanskje du burde si det til ham isteden?

Det er ikke særlig konstruktivt for ham hvis han tror han vet hva han skal gjøre for å hjelpe deg til orgasme. Bedre at han VET hva han skal gjøre, selv om det ikke inkluderer penetrering.

(Nå er det ikke sagt at alle kvinner får orgasme ved noen av delene altså... så dette ikke utvikler seg til en diskusjon om kvinner og orgasme ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...